Свят или Проклятие
Спасение или Смърт
Не и в този живот, ти знаеш!
Не и когато знаеш, че нищо не знаеш...
Един ден се събуждаш толкова жив, а в друг ден си мъртъв...
Не видял нищо от живота, просто отишъл, без да прогледнеш.
Раждаш се, умираш... отвориш ли сърцето си, отново загиваш...
Чудил ли си се кой седи зад тази врата, маската на твоето лице...
Запитвал ли си се кой си ти и какво искаш от себе си...
Нямаше време за това, нали, всичко бе работа и учение... за повече пари...
Но те никога няма да те дарят със даровете, които са по тази земя...
Никой не те е обичал истински, никой не те виждал в твоята светлина...
Всички сме глупаци и всички умираме... неоставили нищо след себе си просто.
Помогнали за развитието на света... но и това е нещо, просто НЕ!
Ти знаеш, когато идва краят, но никога не знаеш защо си започнал...
Ти знаеш, че това е неизбежно, но така и не разбра защо!
Пита ли се някога защо си тук, защо е този свят...
Дали всичко е правила и закони или просто ти трябва да живееш живот, в който нямаш право да си себе си или просто ти искаш да е така.
Вярвал ли си, че всичко може да се промени или просто винаги си знаел че нищо не се променя...то е едно и също макар да не искаш да е така....
Просто е! Един ден си тук, а в друг те няма...
Неизбежно е, всички сме глупаци... просто хора, но не и безчувствени... Не... не мисля така... ти беше, но няма да си този, който си отива... защото аз ще ти помогна да разбереш, че животът има смисъл... че ние сме уникални жертви на постоянен кръговрат... всички сме толкова специални, умни и красиви сами по себе си, живи!
Мислил ли си, че има и добро от цялото заобикалящо ни зло!?
Вярвал ли си в мен или просто пренебрегваше ме, аз имам силата да те променя,
но важното е дали ти искаш това или просто искаш да загинеш!
Ти знаеш, ти знаеш!
Аз съм тук, ще те спася... ще те върна към живота, прероден със силата да бъдеш истински, човечен и пълноценен, ще ти дам свободата да бъдеш този, който винаги си искал... от теб зависи следващия ход!
Ще ти дам правото на избор, истиското щастие, което никой не бе виждал, защото никой не го е искал толкова силно...
Да, аз съм тук, за да те спася, но ти знаеш, ти знаеш!
Свят или Проклятие = Спасение или Смърт!
Просто личен избор – свят, спасение.
© Красимир Иванов All rights reserved.