Jan 6, 2008, 1:58 AM

Телефон все ни свързва, телефон ни дели... 

  Prose » Humoristic
3117 0 25
4 мин reading

Къде ми изчезна визитника, така и не рaзбрах. Прерових навсякъде и нищо. Трябваше ми телефона на Георги Колев, за да го питам нещо във връзка със сайта. Обаждам се на Мая за помощ.
- Майче, дай ми номера на админа.
- За какво ти е, ще го сваляш ли?
На мен толкова ми трябва, стига ми и един жокер. И вместо да го питам по моя въпрос, набирам номера и с най-нежния си глас, откъде го изкопах:
- Ало, Георги Колев?!
- Да!
- Здравейте, аз съм ваша почитателка. Гледах ви по новините на btv. Толкова ми харесахте, че веднага се обадих в телевизията да ви искам телефона. Добре, че навсякъде имам връзки, та го намерих. Много искам да се запозная с вас на живо...
И така половин час. Можех да говоря, без да спирам, поне два часа, но бях на работа и...
- Жоре, позна ли ме?
Той се засмя.
- Разбрах аз, че е постановка, но...
- Добре, ще ти помогна. Кой е най-шашав от нашия сайт?
- Лажова, ти ли си?!
Сега ме е яд. Защо не попитах: „Коя е най-чаровната и най-сладката?" Да, ама ако беше споменал нечие друго име, щях да го закъсам здраво. Ще започна вече да се държа по-сериозно и чаровно - като една истинска дама. Ще видите вие.
Това беше точно преди Нова година. На 31 декември и 01 януари, освен приготовленията за празника, ме заболяха ръцете и от писане на съобщения. Трябваше да стана пианистка. Така бързо прелитат пръстите ми по клавишите.
Оставих за малко телефона и наблегнах на питиетата. В 23.00 - шампанско за Русия и Путин, в полунощ - за България, после - за Васил на екс и пак за здраве...
След полунощ най-напред се поздравихме с Мая и Креми. Пожелания, еуфория... Следва Романтик. Прегръдки и целувки по телефона. Говоря му аз половин час и разбирам, че мрежата ме е изхвърлила и аз съм си говорела сама, не че ми е за първи път. Ей, тая Мая с връзки навсякъде, голяма късметлийка, за нея няма изхвърляне от мрежа. С нея говорихме без проблеми. Но нищо, аз пак ще му се обадя на Ицо. Звъня на Веси да я поздравя, пак няма мрежа. Майка ме ръга в ребрата:
- Айде да чуем вуйчо ти в Украина!
- Ма ти луда ли си, то до село не можем на свекърчо да звъннем, не че съм пробвала де, ти па чак Украина. Ще му се обадим на седми януари, когато празнуват Рождество Христово, по-спокойно ще е.
Мъжът ми като ме види с телефон в ръка:
- Остави го тоя телефон за малко поне, празник е.
Но нищо, в живота всичко се връща. На първи от сутринта неговият започна да звъни. Използвам намалението и пак пиша съобщения. Той пак:
- Айде спри с тея sms-и!.
Послушах го. Какво ще пиша, започнах да звъня. С една приятелка ми отиде цял час. Айде и с Георги Колев половин час. Да го поздравя и нали трябваше да го питам нещо. Пак ще му звънна, защото много малко си поговорихме. Само да не му досадя и да ми удари червена слушалка, че каквато съм чувствителна...
Намаляха обажданията на моя и аз веднага спрях. Седна да гледа Арсенал. Викам, сега е момента да доразкажа на Ицо, каквото говорих половин час на слушалката. Добре, че ги нямаше децата, иначе не пропускам мач на арсеналци. Еле па като играеше Йън Райт.
- Маме, айде почва мача!
Нали се правя на готина майка:
- Идвам! - сядам при тях и се „кефя", а отвътре ме яде, ама няма как.
Като спря да играе, викам си, ще им кажа, че без него не ми е интересен футбола. Той пък започна да води телевизионно шоу. Айде пак.
- Мамо, Йън Райт.
По едно време си виках, тоя Райт роднина да ни беше, нямаше толкова често да го гледам.
Докато мъжа ми гледа мача, се чух с Романтик. Разказа ми как са изкарали, на кой какъв късмет му се е паднал от баницата.
- Пътуване в чужбина - ми казва Ицо.
- А на мен - любов. Може би означава любовник след толкова години брак, а на мен ми се пътуваше, честно да си призная. Ицо, ако пътуваш, искаш ли аз да ти нося куфарите, да не се претоварваш? Аз много те уважавам.
- Ти искаш 2 в 1, любовник с пътуване зад граница. Айде идвай с мен!
- Наистина ми се иска да премина всякакви граници. Ама Ицо, то с теб не се брои за изневяра, ти си от наш'те. Изневярата е, когато е с нещо чуждо.
Само да не ме забрави като тръгне да пътува по света. О, няма, аз ще му се обаждам честичко. Няма отърване от мен.
Намерих и визитката на инж. Евгения Маринчева.
- Инж. Маринчева?
- Да.
- Нека уточним, тази Маринчева, дето е много сладка, възпитана и талантлива ли е?
- Хм...
- Значи сте вие, щом не казахте - не! Браво, печелите поздрави от Лажова на живо. Честита Нова година... и още половин час.
А сега извода от Новогодишната еуфория е, че тази година ще ми е Незабравима, Романтична, Весела и Изречена, т.е. каквото кажем - ще става, нещо като речено-сторено, иначе ръцете на буквата Ф. Откровена, заради Жоро И КРАСИВА като всички вас!!!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Джурова, не мой с лошо! Ще ти звънна, то се знае, на мен само телефон ми дай и не ме мисли!!! Гери, никога няма да забравя първата ни среща. Ти цялата беше усмивка заобиколена от цветя. Вече и аз се затъжих за теб!!!
  • Е, вече не знам какво да ги правя тези мъже! Много капризни, бе! "НЕ СИ ЗАТВАРЯЙ ОЧИТЕ, НЕ МИСЛИ ЗА ДРУГ, ГОВОРИ МИ ГЛУПОСТИ!" Егати. Я ми го пращай твоя хубавец, да му обясня аз на бърза ръка какво е изневяра и какво не е. "Па се подпри на стената, да не ти мачкам дрехите!" Все едно, че той глади. Абе, много филми взеха да гледат бе. Я по-добре да си гледат "Гол след гол"! Като ти го върна, ако си доволна Анетче, ще ти искам една услуга.
  • Тцтцтцтц, с теб не сме се чули, пък си ми домъчняла, да знаеш!
    Целувки и много усмивки!
  • За следващата Нова Година ще си напиша телефонния номер в профила ми. И само смей да ме забравиш
  • Ех, жалко че ти нямах телефона Светле, ама и по-добре де, така поне си успяла да се чуеш с другите, че иначе...
    А и още нещо, имам една лична молба.
    Ако може да ми изпратиш официално напечатано, подпечатано и подписано това - "Изневярата е, когато е с нещо чуждо." и добави "Между нас няма чужди, всички сме си от наш'те.", че моя не ми вярва и ревнува. Иди че разбери защо!?
    Айде пращай го, пък аз после ще ти го върна жеста, в каквото кажеш измерение.
    И ти пожелавам годината да ти е такава, че като свърши да искаш още.


    Поздрав и усмивка.
  • Обещавам да си първа в списъка, Маги!!!
  • Прекрасна си , Светлина Лажова...как исках, някой да ми позвъни и да ме поздрави като теб...ама нейсе, трябваше да ти пратя като Женичка и аз една визитка! За догодина ще знам!с обич, прекрасна и светла!
  • Деси, Криси, Танче, Никол и Киренце, благодаря ви!!!
  • Светле честита нова година и бъди все така готина и усмихната.
    Ей как ми се искаше и с теб да се чуваме по празниците, ама хайде някой друга нова година .
    Поздрав Кирето
  • Много ми хареса извода накрая! Поздрави и от мен, Светле!
  • Светле, добре, че не сме разменили визитни картички - щеше да си отиде роднината Йън Райт. Пак ме развесели, готина!!!
    Поздрави за хубава седмица!!!
  • Два пъти почвам да пиша комент и двата пъти се налага да прекъсна...хехе!
    В крайна сметка успявам и искам да ти кажа, че пак ме накефи максимално!
    Поздрави!
  • Вържат ли ми ръцете, нищо не ми се разбира, Майче. Дарче, с теб се чуваме по-честичко, време е и да се видиме. Не мислиш ли? Айде и на теб да ти е честита Новата година!!! Късмет, любов, здраве...Ще ти звънна да ти пожелая още куп неща. Жоре, аз ако разказвах всичко, за което си говорим...Някои неща трябва да се премълчават, а не че забравям. Да напиша ли какво ми каза последния път като се чухме? Интрига трябва да има задължително! Здравей Феичке!!! Желая ти хубав ден!!! Жени, аз май забравих да ти кажа, че и аз много те обичам. Но няма страшно, утре ще ти звънна да ти го кажа по телефона с най-нежния си глас. Ани смей се наум. Аз като настина си кашлям наум, да не каже моя, че съм болнава и да ме заевже. Ура!!! Ице, само да не се отметнеш, има свидетели! Веси, огромно благодаря!!! Обичам банкови сметки всякакви! А най-обичам да тегля. Иванова, знаеш, че съм делова по телефона. Трудно му беше на Жорето, но се справи успешно. Да не забравя, и аз те обичам. Имах нужда, много ти благодаря Мила!!! И на теб така!!! Зина, за това обичам тези празници. Заради хубавите пожелания, доброто настроение и надеждата за по-добра година.Доче, усмивки и за теб!!! Пепи, пращай си данните! Може да ми казваш "Мами" от утре. Нищо няма да ти пиша Петинка, ще ти звънна, когато имам един час на разположение. Ще ти разправям. Светленце и на теб много щастие желая!!! Анна, благодаря!!! Нека е честита на всички в Откровеново!!! Джейни, тържествено обещавам утре да пия за твое здраве!!! Ще накарам и моя да пие за теб. Щом е за здраве няма да откаже. Гушкам те и мерси!!!
  • Поздравления Многообична!
    Изчетох разказа ти между застройката на супата и сервирането и. Сега с ракията ще вдигна наздравица за теб!
    Да си ни жива и здрава, и все така обична!
  • Страхотна си, Светле! Да ти е честита новата 2008 г.!
  • Обичам си те и ти жалая Много Години ВСИЧКОТО здраве и щастие на Земята!!!
    Цунки!
  • Ее,Светли,да ви завиди човек за голямото семейство дет'сте го спретнали тукЩе ме осиновиш лиИмаш пощаааа!
  • Айде и мила и нежна да е, че с новия късмет ще ти трябва Дай да се тръкна, та да полази по-добре
  • Забравих да ти кажа оня ден,че в последния ден на старата година УВЕЛИЧИХ банковата ти сметка с още 366дни.Да си ги ползваш с много късмет,здраве и щастие.Тегли без да се притесняваш.Те са Овърдрафт,ще ти сложа още към края на тази.До тогава много целувки от мен
  • Жоро, за пъшкането си прав. Така готино И пъшка телефона, че...
    Светле, аз като трябва да говоря с теб и попъшкаш ли ми, половината мисли ми избягват
    Обаче тръгна ли за чужбина си те взимам с мен. Аз и на жената съм казал. Тя те познава и е съгласна. Тъкмо съм щял да бъда в сигурни ръце
    И нали няма да го броим за изневяра, ще го запишем творческа командировка за неопределено време

    Поздравления!!! Рано ме усмихна, Светле!!!
  • Разсмя ме!
    Ще вземе да ме чуе пак мъжът ми и току виж съм му зачислила и още нещо.
    Браво!
  • Първо към всички - ЗА МНОГО ГОДИНИ!!!
    Приятели, благодаря ви за пожеланията, с които ме затрупахте, и на които не успях да отговоря! Светле, извинявай, че таз благодарност тук я изсипвам, ама ти си най-четената, та съм сигурна, че всички ще ме прочетат!!! Да сте ми живи и здрави! Няма да ви се извинявам защо не ви отговорих, само да ви кажа, че въпреки всичко, което ми се случи, бях щастлива на Нова Година!
    Сега - Светлеееееее, обаждането ти беше огромен балсам за душичката ми! Много те бива да си преправяш гласа обаче, щом аз, (уж музикален неинвалид) не те познах!!! Друго си е човек да се докосне до гласчето ти, защото му се увеличава Ве Нулевото (Vo), ако сте забравили кво е - началната скорост! Та и аз, стана ми едно - мило-драго на душичката!!! Обещах на Светлето да й казвам постоянно колко много я обичам!!! Бъди жива и здрава, и много музи!!!
    ОБИЧАМ ТЕЕЕЕЕЕЕ!!!!!, Хайде, до утрешното казване!!!
    ))
  • Днес ще ми е весело-започвам деня с твоя разказ!Добро утро, чаровнице!
  • Еее, тея фенки, фенки...

    Даа, Лажова, разбирам те добре за телефона. Спомняш ли си как се свързахме с теб на 1-ви. Първо аз звъня - заето, посля тя ми звъни - заето, после пак аз звъня - заето, и най-накрая тя ме хвана между два разговора
    Обаче пропусна да кажеш за секретаря, по-скоро - секретарката, която пъшка!
    Аз бях на гости тогава и хората ме гледат заливащ се от смях и сълзи и се чудят
    Сега си спомням един от лафовете: "бе требе да си земем аз едно хендс-фрии - хем, че си говорим, хем че си перем"
  • не знам как ще говориш ако ти вържат ръцете
Random works
: ??:??