May 7, 2010, 12:28 PM

Тези дни 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
1227 0 8
1 мин reading

ТЕЗИ ДНИ

 

Търсих тези дни, безкрайно дългите и обещани. Онези, в които слънцето изкривява сенките. Дните, в които смъртта е прелестната непозната, а утрините се раждат с мириса на лавандула. Търсих ги в очите, сълзящи без съжаление, в детските шепи и изтичащия между тях устрем.

Чаках тези дни в капана на сънищата си, омотани в стъклените въжета на собствената ми нерешителност. Търпеливо ги рисувах по платното на живота, изподрано от угризения и извинения. И така покрай другото отгледах безсънните нощи с лудостта на другата си половина.

Времето се умори от безкрайните ми опити. Остави ме сам на последната спирка. Да чакам сутрешната молитва на поредната изхабена религия.

Във вените ми още тече отровата на специалните дни, тези, в които да си различен не е плагиатство.

© Георги All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ти не си сам .Ние сме с теб, тези които те четем.Поздрав.
  • претрупването с метафори малко прилича на накитите на стара циганка,обсипана с гривни, гердани, пендари, и бръчки, чак страшна.
    идеята е страхотна - "тези дни, в които да си различен не е плагиатство", безвъзвратната им загуба и отчаяната носталгия по тях.
    но за да я схвана тази идея, трябваше да чета и препрочитам няколко пъти! думите ти нещо не влизат леко! а принципът е много прост:
    едно хайку - една идея в една метафора. импресията трябва да е лека,лека, но като я прочетеш, да оставя само въздишка след себе си и да си разбрал всичко
  • Кратко, изразително и съдържателно! Хареса ми!
  • Харесват ми образите, които си използвал.
    Но не съм почитател на този вид проза.

    Без да се засягаш, но какво значи: "стъклените въжета на собствената ми нерешителност"?
    Имам чувството, че си наблъскал всички тези метафори и образи просто за да завучи произведението ти по-поетично, но това не е поезия, а проза. За поезията си има цял раздел, доста по-посещаван и коментиран от този.

    Извинявай, ако те обиждам. Не ми се сърди. Знам, че сигурно си вложил скрит смисъл в думите си, а аз просто съм прекалено тъп, за да го видя. Така че - игнорирай ме.
  • поздрав и от мен
  • Спри да чакаш! Те, специалните дни ще те намерят, когато си готов да им се радваш истински
  • Тези дни ... Ще ги бъде вечно, защото всички сме странници ! Прекрасно е!
  • Повярвай ми, няма отрова... иначе, не биха били специални.
    Специален ден ти желая, от ония с лавандулата... (усмивка)
Random works
: ??:??