Apr 26, 2008, 11:00 AM

Трудно е, докато си намериш майстора 

  Prose » Humoristic
1437 0 18
4 мин reading
 

Понеже все се правя на главна, веднъж един колега ми събра очичките в точка.
За всичко имам готов отговор, веща съм, едва ли не по всички въпроси. А за секса да не говорим. Там съм нещо като професионалистка, да не повярваш. Изправяла съм колеги и колежки на нокти. Колежка да ми каже, че изглеждам добре и като си премрежа погледа, и като си пусна ръчичките в действие...
Веднъж така една колежка ми казва колко съм сладка и ще ме намачка, аз й отговарям:
- И аз те харесвам.
Седим двете и си пием кафето, тя ми се усмихва, а аз си пъхам ръката под полата й и продължавам бавно нагоре, като не спирам да я гледам право в очите. Усмивката й се стопява, гледа ме вече въпросително... Е тая, ако не се мръдне, вече не знам какво ще правя, но тя не издържа и се дръпна. Олекна ми и на мен. Повече така няма да правя, си казах, но...

Трябва да сваля едни документи в мазето и моля моя бодигард, колегата от охраната да ми помогне.

-  В мазето, с теб, разбира се! И ще се позабавим, нали!?                                                 

- Моля, нещо не те разбрах?

- Какво има да разбираш, ще те намачкам едно хубаво.

- Само да ме пипнеш с пръст, такъв слух ще пусна за теб, че бедна ти е фантазията, разбра ли ме правилно?!

- Шегувам се.

- Аз, не!!!

Оставихме кашона и се качваме по стълбите.

- Петко, сега ще мина по етажите и ще кажа на колежките, че сме били два часа в мазето с теб. Ще им кажа колко хубаво целуваш, какви вълшебни пръсти имаш, колко си неуморен. И ще стане наплив при теб от мацки.

- Моля те, недей! Свалям една колежка и ще ми развалиш работата.

- Добре, от мен да мине.

- Мале, аз ще предупредя всички колеги с теб да си нямат работа.

- Браво, умно момче!
С едни колеги, дето всеки ден ме карат до няколко банки и до обед съм с тях, като свършим по-бързо работа, си пием кафенцето в Банкя на въздух. Станахме си приятелчета и ни беше готино по-дълго да сме заедно. И уж единият си имаше любовница, ама какво от това, май точно той си падна по мене. А аз спокойна, че си има гадже, точно с него се закачам, та пушек се вдига.
- Ти имаш ли си любовник?
- Е как бе!
- Като си толкова отворена, ако ти предложат тройка, ще се навиеш ли?
- Пита ли искане!!! - отворена, та разчепена. Тройки, четворки, па права да не си мачкаме дрехите, абе всичките лафове, дето ги знам са в действие и...
Един ден приключихме работа доста по-рано и момчетата обикновено ми правеха изненади и ме водеха на готини места на кафе, обаче този път... Колегата казва на шофьора:
- Карай, знаеш къде.
- Къде ще ходим?
- Сега ще видиш. Имаме квартира и отиваме там. Нали си навитак на тройка?
- Ха сега де! Шегуваш ли се?
- Не! Слизай!

- Ти нещо се опитваш да ме юркаш, а?! Каква тройка ще правим?! Вие ще лупате карти, а аз ще ви готвя. Нещо от тоя сорт ли?! Айде няма нужда да се държите с мен като със собствена съпруга!

- Абе ти ела, пък ще видиш! Нали си много отворена!

- Точно така! Считай се за предупреден, после да няма...ама аз такова...
Спират те в една уличка, излизаме от колата. Двамата застават от двете ми страни с късите пушки, нали са въоръжена охрана и... Ами сега?! За части от секундата ми минаха какви ли не варианти какво и как, обаче се хиля, може да си помислиш, че даже се кефя. Да става каквото ще, няма да му мисля, каквото  - такова. То го мислиш едно, а излиза съвсем друго. Карай да е весело, ще танцуваме. Вървим няколко минути, дето ми се видяха цяла вечност и момчетата свиват в един двор, аз по тях.
- Какво ще пиеш, капучино или нещо по-така? Погледни какво готино заведение намерихме специално за теб. Изненадахме ли те, а?!

- Ах, гадове такива!!!

- Искаш ли след работа да дойдем да пием по една ракийка?
- Ще дойда само, ако ме черпите!
- Готово, за теб сме готови и на групов секс.

- Така ли?!

- Така, така! Каквото повикало, нали си знаеш?
Смях се, ама започнах да се съобразявам къде и какво да говоря. За кратко, както се досещате.
Разказвам всичко това на мъжа ми, на чаша ракийка в същото заведение и той ми казва:

- Абе ти ще си намериш майстора някой ден!

- Аз вече го намерих, скъпи. Сега вече сме двама, вчера си купих Mr. Proper. Не забеляза ли колко е чисто у дома?!

- Защото идват празници.

- Не, защото съм добра домакиня, слънце. Обаче щом се заяждаш с мен, повече няма да те извеждам никъде.

- Ха, да ме извежда, аз да не съм куче.

- Абе аз все пак ще купя каишка и намордник, та като те извеждам на кръчма да не ми разваляш хубавото настроение.

- Абе ние като се прибереме ти ще видиш...

- Ще ме биеш ли или... Ей това ти харесвам, че поне не ме биеш пред хората. Айде и ти си майстор, наздраве! Давай да си допиваме и да се прибираме и да ме биеш, биеш... Сменила съм чаршафите.

- Ти си луда за връзване.

- Браво! Връзване, това е идейно!

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Интересно защо ли си допаднахме?!
  • Наистина си луда. Историите ти са истински небивалици. Истински. Небивалици.
    И аз съм луда, но по съвсем друг начин. Определено твоят е по- атрактивен и добрнамерен.
  • Ето това и аз казвам на мъжа ми: Трябва повечко мъже да ми се порадват! А той ми отговаря: Да си станала тогава професионалистка!
    Добре де, защо тогава не ме пуска сега да се захвана с най0древната професия?! Не, не искам да ставам политик. Ами не ме пуска, защото е егоист! Това е...съдба.
  • Ни най-малко не се шегувам! Да, тебе наистина трябва да те канонизират за светица - заради разказчетата ти!
    Но съвсем не искам наистина да си светица! Бих искал мъжете да могат да ти се наслаждават не само като на авторка, но и като на жена!
  • Ангар, шегуваш ли се нещо с мен, а?! По твойте думи мен скоро ще ме канонизират за светица, а войската много ще загуби от това...ха, ха, ха.
  • На теб медал "Морална съпруга" трябва да ти дадат! А ако го няма - да го учредят на твое име! Зарад разказчетата ти! В какви ли ситуации не се набъркваш, и отвсякъде по най-моралния и красив начин излизаш! Както се казва: "Честната жена и през войска да мине, пак честна ще си излезе!"
  • Креми, развратница е лирическата, аз съм една свитичка, не ти е работа! Ти поне ме познаваш. Люси, няма да издържиш само да гледаш нашите неприлични танци. Ще танцуваш!!! Ради аз съм консултант на "Кама поздно вечером", когато е съвсем тъмно, за да няма припаднали куту ме видят как се вихря с метлата. Нали съм добра домакиня. За картите...като седна да играя винаги бия, защото не ги разбирам. О, благодаря Любослава, това се казва комплимент!!! Ех, Чар, де да бях! Ама аз и така си се харесвам, това е лошото. Магьоснице, мерси за усмивчицата!!! Петинко, хитруша си ми ти!!! Хайде да се менкаме, за мен ракийката. Може па да науча нещо ново. Варненки, репетирайте, че идвам!!! Кире, като се видим, боя ти е в кърпа вързан. Кърпата ще е копринена, оле. Анета, благодаря и ти ме усмихна!!! Магдаленче, споко, само се правя!!! На най-нежната Нина, благодарско!!! Борянче, абе кога ли ще си изям боя?! Весели празници, скъпи мои!!!
  • Майсторка си, Светле! Отдавна съм те признала...и около теб винаги е весело! Благодаря за поредната порция смях!
  • Честито Възкресение!

    Уникална си!
    Най-светлата Светлана!
  • Честито Възкресение Христово!
    Светли дни ти пожелавам!

    Развеселяваш ме винаги, когато те чета...Светлина си ти!
    ...не знаех...че си такава отворка...!
    с обич за теб.

  • Христос Воскресе, Светле!
    Да са светли дните ти като името ти!

    А за разказа... винаги успяваш да ме развеселиш!
    Благодаря ти!
  • Честито Възкресение Светланке и да знаеш че ми трябва точно такава майсторица като теб, (пу за мене). Е така ще ми бие, бие , бие и да видиш, какъв мъж"мечта" е стана.

    Поздравления светле прекрасен разказ както винаги
  • Я се мятай на колата и час по-скоро да си при нас, на морето!
    Че да вземеш акъла и на нашите гларуси бе!
    Няма само столичани да намазват, а!
    Пък и аз като Люска - само ще гледам отстрани на салатка и ракийка...!
    Васе, Васее, блазе ти!
    /Ъъъ, не бе - аз като жена на мъж де, не че нещо.../
    Умори ме от смях, Светланчик!
    Гуш* и честит празник!
  • Майсторка си, скъпа!
  • Светланче! Без забележка : )
  • Да ти и чудото! А аз се чудя, що в превода на "Кама Сутра" пише: консултант - Светлана Лажова! Или не, май беше ръководство по покер: "Как да блъфирате, когато нямате карти".
    Поздрави, Светлище!
  • Разтуптя ми се сърцето, тъй да знайш! Ако ще се вързвате ми се обади, аз така, само да погледам... няма се бъркам, обещавам!
  • Развратница такава... Без малко да ти повярвам - хехе*
Random works
: ??:??