На Хапчицата, подарък за така чакания рожден ден!
Има приказки (в които с теб живеем), принцове (които още чакаме), принцеси (които вече са тъжни к***и), зайчета (които винаги ще са банални), пингвини (които винаги ще ни говорят), щастливи краища (които още дълго с теб ще чакаме), филми (които ни разплакват и опорочават), Съдба (която ни се меси), знаци (които още не разбираме), ванилия (която ми напомня теб), лято (което изживяхме заедно), щастие (което беше нашето лято), приятели (които винаги ще са до теб, ще ти се смеят, но ще са готови и да поплачат, защото ти така искаш), любов (която не винаги ще виждаш, но винаги ще имаш), завинаги (дано да е завинаги), лилаво (което ще раира света ти), залези (които ще гледаме задно), Туистър (с който ще превземем света), цветни кламери (които ще подаряваш), пълни шишета (които винаги ще те оливат), понита (които никога няма да яздим), книги (които ще прочетеш още хиляди пъти), чиклити (които никога няма да спреш да си купуваш), глухарчета (които ще духаме за щастие :D), падащи звезди (които се надявам, че ще видим), сбъднати желания (които ще са носени от нашите звезди), слънчогледи (които ще ти пожелавам), изгреви (които ще посрещаме по махмурлийски), зелено (което ще ти отива), луна (която означава “Новолуние”), слънце (което се надявам, че ще бъда аз (; ), плюшени мечета (които ще те утешават), желирани мечета (които ще те… унищожават :D), грижовни мечета (които ще сме аз и Деси), захарен памук (който ще ядеш с наслада и ще се оплакваш за дупето), поезия (която още ще я посвещавам на теб), съвпадения (които ще са най-щастливите ни мигове), море (което ще е Варна), сънища (които ще се сбъдват), тръпки (които ще те будят), сърца (които ще разбиваш), души (в които ще се влюбваш), усмивки (които ще разпръскваш), смях (който ще ни подаряваш), изненади (които ще валят), хаос (в който винаги ще сме щастливи), градинки (в които ще муцаме шоколад), пътешествия (които още не сме предприели), сапунени балони (по които да се носим), шоколад (с който да забравяме), хора (в чиито сърца ще оставаш) , красота (която е навсякъде), театър (в който винаги ще си с мен), гари (на които ще се чакаме), влакове (които ще ни разделят), целувки (като тази по въздуха, която лети към теб), прегръдки (от мен всеки ден), Париж (който ти го пожелавам), вятърни мелници (с които ще се бориш), зима (която ще мине бързо, нали?), сладоледи Рафи (с които ще ме мажеш), доброта (която винаги ще бъдеш), пеперуди (в много цветове), есенни листа (които ще са нашите августовски септемврийски дни), снимки (които ще уплашат всички), песни (които ще пеем по партитата), люляци (които ще носят новата любов), възглавнички (които ще са ти удобни нощем), думи (които никога няма да ми стигнат, за да кажа колко много си за мен), картини (във които аз и ти се смеем), маргаритки (на които ще късаме листата), Guns N’ Roses (след които ти си друга), музика (която ще те приспива), Джони Деп (заради когото няма да можеш да спиш) и… аз (която много те обичам).
Има. Разбира се, че има.
Винаги ще има какво да върне усмивката ти.
И, там някъде, има някой, който да я сподели. Единственото, което трябва да направиш... е да имаш вяра.
Казват, че във взаимоотношенията между хората винаги единият обича повече...
Нека бъдем различни.
Нека се обичаме по равно.
Моля те.
© Венцислава Благоева All rights reserved.
http://www.youtube.com/watch?v=2vblb_823tk