Aug 31, 2023, 11:17 AM

Всякакви 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
378 2 6
1 мин reading

-     Скъпа, колко време ти трябва, за да си готова след 15 минути…

хххх

Защо не можем да се оправим сами…

Реклама: „… Революции много, а наденицага е една…“

хххх

Реклама: „Ефективността на това лекарство е потвърдена от патоанатомите…“

хххх

Разказ от интернета: Трябвало да унищожат останки от аборт. И, за да не влизат в грях, зашили ги в корема на дебел мъж…

Какво ли ще мислят археолозите след 1 000 години? Че мъжете у нас вече са раждали?

хххх

Увеличават се болестите – увеличават се лекарствата…

Или пък обратното?

хххх

Все повече лекарства „без рецепта“.

Но никой не смее да заложи себе си зад твърдение – „безопасни“…

хххх

Кога ли ще има болници, в които ще може не само да се лекуваш, но и излекуваш?

хххх

Реклама: „Най-доброто, според потребителите…“

Кои потребители? Кога питани? От кого питани?

хххх

Нова „икономическа“ формула за лов на балами – „Най-добро съотношение между цена и качество“…

Несъвместими измерения – качество и цена, дори при опит за сравнение. Като в стария тъп виц: „Каква е разликата между крокодила?

Че е по-сълъг, отколкото е зелен…“

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Надя!
  • Уж смешно, уж...
  • Благодаря, Пепи, Красе!
  • https://knizhen-pazar.net/products/books/3422487-pato-aforizmi

    аз също. Книгата ми попадна от "уличната" библиотека: от миналата зима забелязах хора да оставят книги по подлези и градинки, на различна тематика. Чели са ги и ги оставят на други да ги четат. Преглеждаш и ако някоя искаш, я взимаш. Така ми попадна тази. Аз пък ще я дам на познати без да ми я връщат, "предай нататък"
  • ... и бутикови аптеки с всичко за здравето на човека, та да се чудиш за какво са му хранителните магазини..Патоанафорий Пепи, днес съм сериозна.
  • Реклама: „Ефективността на това лекарство е потвърдена от патоанатомите…“ 😅 🤣 😅

    "Патоафоризми" е най-новата ми книга
Random works
: ??:??