Jul 11, 2007, 10:08 AM

Вълната 

  Prose
1177 0 21
1 мин reading

Когато се запознахме, ти ми каза, че много обичаш морето. Това е едната ти обич. Сега обичаш и мен. Но интересно защо, в моят сън ти беше, там, сама. Защо не съчета двете си любови в една обща?
Сънувах този странен сън...

„ Замина на море, а аз останах самичък тук. Защо ли? Не зная. Но и ти не знаеше за моите тайни способности. Аз бях вълшебник. Изпълнявах желания. Явявах се в образа на златната рибка (нали съм тази зодия) и си пожелавах нещо. После си го изпълнявах. Пожелах си да бъда там, с теб. И хоп... Превърнах се във вълна. Да, не се чудете. В морска вълна.
Всеки ден ти идваше на плажа и аз те гледах с огромните си синьо-зелени очи. Сядаше и вперваше поглед напред, към мен. Аз бях навсякъде, необятен. Щом влезеше в морето, аз те обгръщах с ласкавите си и нежни ръце. Цялата. Покривах топлото ти тяло с приятни мокри целувки. Ти потръпваше от удоволствие в прохладната ми прегръдка. Любех те с цялата си сила и нежност. Очите ти сияеха от удоволствие. После те изпращах до брега, галейки загорелите ти крака. Отдръпвах се доволен и пак те наблюдавах. До следващото ти идване при мен. Любехме се... ненаситни един за друг. Привечер ти си тръгваше, но не след дълго се връщаше и сядаше на пясъка до мен. Заслушана в моята песен. И в моето нашепване: „Обичам те!”. Тогава ти ме погалваше с ръка, вземаше шепа от мен и я поднасяше към лицето си. Да се убедиш, че бях аз. Защото го беше почувствала със сърцето си. И тогава свърши магията. Аз застанах пред теб и те прегърнах. Докоснах лицето ти, мокро от бликналите сълзи. Притиснах те до гърдите си в здравата си мъжка прегръдка и изрекох второто си желание. „Да бъдем вечно така, обичащи се”. Желанието се изпълни на момента и ние се превърнахме - аз на морска вълна, а ти - на бряг. Останахме завинаги неразделни. В любовта си...”

© Христо Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ви, Ина и Ани!!!
  • Много е красиво и нежно това " ...аз на морска вълна, а ти - на бряг."
    Като приказка е.

    Поздрав и усмивка.
  • Благодаря ви, момичета!!!
    Светле, само да не пея. Всичко друго само това не. Че ако ме чуеш ще избягаш и не мога да те намеря после.
  • Ех, как ме е яд! Аз тъкмо мислех да посвиря, а ти да попееш, ама като не ми върви! Дали пък да не ми потанцуваш...Само ако кажеш, че не можеш...
  • по-красиво нещо не бях чела ....
    прекрасно ....
  • Благодаря ви!!!
  • Дано тази любов никога не свършва!
    Поздравявам те!
    Размечта ме!
  • Всеки би пожелал да отиде на море с любимия си вълшебник след една такава вълшебна морска приказка.Поздравления!
  • Ех,че вълшебно разказче за една голяма любов ,която така умело си пресъздал като вълна и бряг...!!!Чудесно е ,те вечно ще са заедно неразделни и в буря и в слънчево време!!!Нека е сбъднато желанието ти Романтико!!!
    Поздравче ,Ице,размечтах се и аз нещо!!!
  • Благодаря на всички!!!
    Радвам се, че това което пиша ви харесва!!!
    Приятна вечер ви желая!!!
  • Ице, Ицеее... прелестни сте, ти и разказа ти!!!
  • Ей , прекрасно момче, Романтиче, търся те из сайта като в лабиринт за да ми напълниш душата с романтика и красота.Браво на теб!
  • Харесва ми атмосферата, Ицо! Поздрави!
  • Не знам защо, през цялото време докато четях, мислех, че накрая морето ще види как любимата му изневерява с друг. Сега се радвам, че това не се случи. Много красиво написано! Поздрави, Христо!
  • Благодаря ви!!!
    Целувки на всички!!!
  • Страхотно романтично от едни Романтик!
    Поздрав!
  • Много,много,мног романтично и неповторимо!
    Чудесен разказ!
  • Благодаря ви, момичета!!!
    Разбира се, Светле. Че то на жена отказва ли се. Нали ще ми се смеят. Само не ме карай да пея, че не мога.
    Приятен ден!!!
  • Хубаво е!
  • Най-Романтичния вълшебник си!!! В момента слушам италианска музика и ефекта от морската прелест, която чета е невероятен! Ще ми изпълниш ли едно малко желание, моля те, моля те , моля те!!!
  • Вълшебна морска фантазия....!!!!...
    Прелест!!!
Random works
: ??:??