Aug 11, 2021, 10:21 PM  

За търсачите на истината 

  Prose » Others
400 5 5

Ще отгатнете ли на колко нули окончава числото, което е произведение на всички цели числа от 1 до един милион /включително/?

 

Както казваше инспектор Стрезов от сп.Космос - "решава логиката". Напрегнете сивите си клетчици.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря на всички проявили интерес - коментирали, оценили и поставили в Любими тази скромна загадка!

    1. Блу, не мисля, че беше домашно. Може би по-скоро контролно! А ваканцията си е ваканция - да ви е сладка!

    2. Георги, написал си хубав материал за Слави и предателите. Но Слави каза самата истина за Христосчо Бойкикев. Най-после публично му свали маската. Макар и всички отдавна да знаеха, че царят е гол! По-точно само по червени гащи.

    3. Красимире, Браво! Пиша ти отличен (6-). Превъзхождаш точния отговор с числото 1. А този отговор е: 249998 нули.

    П.П. По повод предложението ти да се уточни условието, мисля, че то е абсолютно точно. Казано е "произведението на всички цели числа от 1 до един милион /включително/. Това означава, че цялото число 0 е изключено априори от разглежданите цели числа.

    Приятна вечер на всички!
  • 10! завършва на 2 нули, 100! на 24 нули, 1000! на 249, а 10 000! на 2 499 така че на 100 000! се падат 24 999, а на 1 000 000! съответно 249 999
  • един милион има 6 нули, с каквото и да се умножи произведението също ще има 6 нули. по тази логика се връщаме назад и добавяме 5, 4, 3, 2 и 1 нули което прави 21 нули и мисля, че това е отговора.
    Разбира се, ако включим 0 /НУЛА/, то отговора е 0 т.е. една нула
    !тук е необходимо да се уточни условието!
  • Напрегнах ги... И се проснаха преуморени - стачка.
    Но ти продължавай. Освен мен - има и умни хора.
  • Ваканция е, vega! Не ни тормози с домашни.
Random works
: ??:??