9 feb 2010, 21:47

Ангели 

  Ensayos » Filosoficas
5750 1 13
5 мин за четене

Белоснежни ангели красиви

покровители на нашите души

пазители на нашите съдби...

 


Раждане, детство, обучение, съзряване и реализация.

Нищо човешко не ни е чуждо. И все качества които би трябвало да притежаваме за да постигнем удовлетворение от нашето кратко съществуване на този свят. И всичко това се върти като часовников механизъм, за да сме в крак с човешките закони.

 

Във всеки от нас е закодиран по някакъв талант. Просто трябва да се развиваме и така до най-горното стъпало на начертания ни път. Докато достигнем хармония със своята същност. Докато успеем да осъществим нашите мечти и се насладим на плодовете от труда ни.

 

Много просто!

 

Казано с няколко думи... Живей, учи, работи и постигай успехи.

 

Но успяваме ли? Всеки един от нас подсъзнателно иска за себе си най-доброто. Правилното, разумното. Но не всеки се ражда на този свят с тази нагласа. Има хора, които имат дарба и талант, но поради една или друга причина нямат възможност да се развиват: просто притъпяват сетивата си и се въртят в омагьосан кръг, като постоянно хленчат.

 

Те са слаби души. Сякаш нямат своя ангел-пазител. Искат и не успяват. И понеже са слабохарактерни, започват да се хранят със злоба и завист. Стават примитивни, посредствени неудачници. Живеят ден за ден, лошата им енергия се превръща в тъмен облак и се появяват болестите и негодуванието...

 

Те са Божи деца, но са обърнали гръб на божественото. Живеят двулично, напук на природата. Достатъчно е само да ги погледнеш в очите, да ги съжалиш и отминеш. Колкото и да желае човек да им помогне, няма да успее. И все пак е човешко да им подадем ръка - просто така, за да можем да заспим вечерта с чиста и спокойна съвест.

 

Те са объркани, слаби души, техния ангел-пазител е наранен и тъжен. Колкото и да им дава и показва знак чрез който да проумеят своята същност, те му обръщат гръб.

 

. . .

 

Няма безгрешни хора, има невежи в духовен план. Аз не съм фанатичка, не съм безгрешна, но съм надарена от природата да различавам лицата на хората по техните черти и движения. Много ми е мъчно когато срещна подобен човек - изгубен и обезверен... Радвам се когато мога да подаря усмивка и топъл поглед, сърдечно, от душа, и да получа в замяна същата топлина. Получава се нещо толкова мило, топло, чисто и истинско... Взаимна близост и обич. Струят искри и пламък с неописуемо чувство на радост. Тогава и нашите ангели-пазители се радват за нас, и те са щастливи. Тези мили ангели са наша опора в този живот. Бдят над нас и съществуват за нас.

 

Всеки един от нас е казвал дума от рода на "щях да умра ако..." или просто "стана чудо..." и така нататък. Колко пъти още от ранно детство ни се е случвало по някое премеждие, което - необяснимо как - е минало като по чудо. Убедена съм че ангелите бдят над телата и душите ни, над нашият сън когато оставяме тялото си незащитено, потънали в дълбок сън...

 

Аз усещам моя ангел-пазител, той е силен мощен и мъдър. Усещам го със сърцето си, опитвам се да го зарадвам с чиста съвест и добри дела. Но успявам ли изобщо? И все пак се радвам, че не съм сама, че Бог е пожелал да ми изпрати спътник, с който лека-полека да мога тихо и скромно да изживея живота си в мир и хармония. Да се насладя и на най-дребните и простички неща с много обич в сърцето си. Далеч от нещата, които загрозяват красивото в живота.

 

Не ме е срам да кажа на висок глас: "ОБИЧАМ БОГ, КРАСОТАТА, ХАРМОНИЯТА, КРАСИВИТЕ ЦВЕТОВЕ, ЦЪРКОВНАТА МУЗИКА НА ПРЕКРАСНИЯ ХОР В НЕДЕЛНИЯ ДЕН".

 

Аз съм Божие дете! Със способността да обичам, уважавам и оценявам всичко красиво и добро, чак до сетните ми дни... Сама трудно бих се справила, но знам че до мен винаги стои моят добър ангел-пазител... :)

 

. . .

 

От раждането

до сетния ми час

до мен бъди,

за теб се радвам аз.

Животът ми -

низ от дни,

до мен,

мой ангеле,

бъди! :)

© Маргарита Георгиева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Честит празник - ТРЕТИ МАРТ,
    мила Маги!
    Пожелавам ти слънчев и
    усмихнат ден!
  • Здравей, Маргарита!
    Ти всичко си казала... нямам какво да кажа... освен, че пишеш страхотно!!!
  • Марче, есето ти е супер, ти си извор на откровиния. Обичам те!
  • И на мен много ми хареса...
    Поздрави!!!
  • Много ми хареса! Много точно и искрено си описала всичко и затова докосваш направо сърцето на читателя! Поздрави
  • Много красив изказ... Много силни думи
  • Есето е прекрасно, Марги !
    Чете се на един дъх !
    Леко, ефирно . . .
    Много ми допадна и ти благодаря,за
    прекрасното изживяване !
    Смислено, поучително . . . сърдечно !
    Лек ден и успех ти желая !
  • "От раждането

    до сетния ми час

    до мен бъди,

    за теб се радвам аз.

    Животът ми -

    низ от дни,

    до мен,

    мой ангеле,

    бъди!"


    ПРЕКРАСНО!!!
  • Марги!!!!!

    " "ОБИЧАМ БОГ, КРАСОТАТА, ХАРМОНИЯТА, КРАСИВИТЕ ЦВЕТОВЕ, ЦЪРКОВНАТА МУЗИКА НА ПРЕКРАСНИЯ ХОР В НЕДЕЛНИЯ ДЕН"."

    Аз също... и не се замислям дори за срам... защото за това понятие няма място в този оазис - вярата...

    Вярата е тази, която ми даде очи, уши, разум, доброта и най-вече ЛЮБОВ - моята, нашата, човешката същност...
    Намерих себе си...

    Благодаря ти, мило момиче!!!

    ((( )))
  • Много истина има в есето ти!
    Поздравления!

  • СУПЕР !!!




  • Красиво есе мамо, ти си истински ангел
  • Много ми хареса есето ти, възхитена съм!
    Нека винаги ангелите-пазители бдят над нас
    и да ни пазят от враговете ни...!
    ПОЗДРАВИ!!!!!! БЪДИ!
Propuestas
: ??:??