Няма нищо по-прекрасно от любовта. Нищо по-силно- от споделените чувства, от разбирането, прегръдката, когато се чувстваш сам. Нищо, което да те прави по-щастлив. Да се чувстваш влюбен, обичан и разбиран. Най-красивото е началото на една връзка. Не сте ли се замисляли над това?! Това обаче съвсем не означава, че ще започна да говоря за любовта. Че ще излея душата си в любовна агония. Ще се депресирам или ще прережа вените си. Няма да е депресиращ любовен разказ, подобно на онези, ученическите, напротив. Онзи ден попаднах на една мисъл: "Ако имаш любов, не се нуждаеш от нищо друго. Ако ли нямаш, не е от особено значение какво друго имаш." Чудесна мисъл - да! Но аз не съм съгласна. Любовта съвсем не е всичко. Особено в този свят. Хората искат много повече от това - "просто някой да ни обича". Ала за съжаление никой не си го признава. Представям си следната сцена: Влюбени. Седят един срещу друг. Тогава момчето казва: "Обичам те! Бих ти свалил звездите!", съответно момичето отговаря: "И аз!" А аз, седейки отстрани, наблюдавам и ми идва да се изповръщам. Защо ли?! Защото точно след половин година двамата ще крещят един по друг. Ще тряскат вратите след себе си и ще се правят на обидени. Значи... не съм съгласна с това, че любовта е всичко! Не, не е. Ще ви разочаровам. Животът е всичко. Той е незаменим. Приятелите, също. А това дали ще имаш някой до себе си, който да ти къса нервите, или не. Не е от голямо значение. Затова реших да напиша на стената си: "Ако имаш бира, не се нуждаеш от нищо друго. Значи имаш всичко. Ако ли нямаш, не е от особено значение какво друго имаш". Защото като се замисли човек и влюбен, и не влюбен, и разведен, и оженен, омъжен, и т.н., все си има нужда от бира. Разбира се изключвам онези хора, които не пият бира. Не ги разбирам, честно. За мен "непиещият" е полу-човек. И с риск да стана плагиат, ще открадна една мисъл на Николай Френски: " И изобщо, прав си е старият Фьодор Михайлович, който твърди, че всички, които не пият, са или болни, или подлеци. Има нещо нездраво и съмнително в трезвеника. Възприемам хората, които не пушат, тяхна си работа, дори възприемам тези, които не се заглеждат след жените по улицата, макар че… Но както и да се мъча, не мога да възприема непиещия за нормален. Непиещият е маниак и точка по въпроса. Всеки, който се опита да облече трезвеността в подкупно, здравословно и благообразно обяснение, е гад, мръсник, безочлив продажник. Да не пиеш означава да живееш като идиот. Да си противоестествен и пластмасов като вегетарианец. Липсата на алкохол води до оглупяване и тежка шизофрения. Изкривяват се представите за света. Човек, който не пие, е обладан от нечисти сили, служи на дявола и извънземните, става гей или умира от гъбички и херпес. "Най-важното от тези редове е да си извадите следната поука: ако гаджето ви зареже - отворете си бира. Ако жената си отиде - отворете си бира. Ако сте сред приятели - пийте бира! Изобщо каквото и да ви се случи в любовта, и не до там в любовта - си вземете бира.
© Нора Флорова Todos los derechos reservados
"И с риск да стана плагиат, ще открадна една мисъл на Николай Френски:
"И изобщо, прав си е старият Фьодор Михайлович, който твърди, че всички, които не пият, са или болни, или подлеци. Има нещо нездраво и съмнително в трезвеника. Възприемам хората, които не пушат, тяхна си работа, дори възприемам тези, които не се заглеждат след жените по улицата, макар че… Но както и да се мъча, не мога да възприема непиещия за нормален. Непиещият е маниак и точка по въпроса. Всеки, който се опита да облече трезвеността в подкупно, здравословно и благообразно обяснение, е гад, мръсник, безочлив продажник. Да не пиеш означава да живееш като идиот. Да си противоестествен и пластмасов като вегетарианец. Липсата на алкохол води до оглупяване и тежка шизофрения. Изкривяват се представите за света. Човек, който не пие, е обладан от нечисти сили, служи на дявола и извънземните, става гей или умира от гъбички и херпес. ""
Само че подравняването на текста нещо е изчезнало при публикуването. Нещо се е сляло. От там идва цялата обърканост. Тъ пак казвам, това е цитат от мисъл на Николай Френски. Ако не е ясно, просто го погледни в гугъл. Даже, ако не греша се казваше: "Не съм алкохолик".
http://fenersky.dveri.bg/alkoholik.html