23 abr 2007, 15:37

Болката от загубата 

  Ensayos
2631 0 9
1 мин за четене

Бавно вървя с два карамфила в ръка... бавно проронвам сълза след сълза... животът ми изгуби смисъл... бавно, със тихи стъпки, стигам до гроба. Гроб, изпълнен с цветя и хора. Много хора със сълзи на очи, мъка в гърдите и много страх в душите. Никой от тези хора няма да изпита болката така, както тя боли в мен. Той беше човекът, за когото живеех, човекът, заради когото дишах. Мечтаех за неговата усмивка, за неговата прегръдка, за допира на устните му... той беше смисъла на дните ми. Той беше мил, добър и много работлив, помагаше на всеки. Защо Бог ми го отне? Мислейки за болката, която Господ ми отреди - стигнах до гроба. Страх ме беше да го погледна, исках да го запомня - усмихнат, весел, щастлив, такъв, какъвто беше винаги, каквото и да ни се случи. Страхът обливаше цялото ми тяло, започнах да треперя, не можех да повярвам, че когато се прибера в къщи, той няма да е там, а ще бъда сама... с много сълзи на очите, се осмелих да го погледна. Започнах да се треса все повече и повече, изпуснах карамфилите и го прегърнах силно... не исках да го пусна, исках да съм с него... защо ми го отне Господ, се питах... така с последна прегръдка седях на колене, плачът пронизваше цялото гробище. Един от гробарите се осмели да ме бутне, за да ми каже, че било време да го спускат там - долу, в студената земя. Но не можех да се откопча от него... не исках да се разделяме... сълзите ми се ронеха по неговите бели бузи, бавно пусках студените му ръце... седейки на колене, гробарите го спуснаха в студената земя. Всички хора изказаха своите съболезнования и си заминаха, но аз останах там на колене до гроба, обляна в сълзи, плачейки за човека, който беше всичко за мен, той беше живота ми, сега съм сама на земята и с огромна болка в гърдите. Вече нямам живот, нямам мечти... единствената ми мечта е Господ да ме прибере и мен там в Рая. Да сме заедно, да сме щастливи, както когато беше той до мен и да продължим да се обичаме така, както само ние умеехме - всеотдайно и искрено!

© Таня Трифонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • толкова познато чувство-тази болка,,тази мъка по любим човек ;( прекрасно е браво,поклон!
  • Незнам дали есето е свързано пряко с теб ( надявам се,че не ),но е написано с много чувство.Аз самата пиша такива неща и знам как се преживява,особено ако си бил свидетел на нещо такова.Написала си го разкошно.
  • Поклон!
  • phbs (Красимир ) е много ясно...че няма да ме чуе пък и ми се ще да поживея още 60-70годинки
  • Не забърквай господ,няма да те чуе и отговори.
  • Поклон!
  • и аз плаках докато го пишех...радвам се,че сам пресъздала емоцията,която ме беше погълнала и ме беше стиснала здраво за гърлото...просто депресията понякога те кара да мислиш за смъртта..
  • Наистина голяма мъка се е изляла..ще кажа само , че се разплаках..
  • Нямам думи...незнам какво да кажа...толкова болка е излята тук...
Propuestas
: ??:??