10 jul 2006, 16:21

бълвоч 

  Ensayos
1954 0 1
2 мин за четене

Седя и си мисля  за полюсите.
+ и – на сдухнята. Ще рече има и хубаво. Така, де, нали уж сме мазохисти.
Седя и си мисля за  козметичната хирургия.
Драйф. Драйф. дрейф

- косми,бенки, брадавици,  силиконови цици, шевове, посинели нокти...  

+ (sec, слушам Kiss – приятна пауза. Дрейф без драйф)

- Къде бях? ПЪПНИ ВЪРВИ!!!!

- Сдухнята е един вид пришка (бляк, как мразя тази дума. Освен ако не и спестим някоя и друга буква.... И се получава  „пика”: любимата ми боя карти. Друго си помисли! Видях те!!!)
Пришка: цепи се и от теб изтича цялата гной,която някога си наричал душа. После се възстановяваш и вече няма и помен от всички гадости,които си бил, които са минали през теб. Има и друг сценарий: пука се. И пукваш. И дотам.
Нас този сценарий не ни засяга. Ние сме оптимисти!!!

- Сдухнята е като враснал косъм, (да не казвам на задника, но може). Трябва да я изчовъркаш от себе си докато прокървиш, иначе ще проникне надълбоко и ще боли повече. А може и да се наложи да ти ампутират нещо.
 
+ Сдухнята е като косъм: режеш, бръснеш, скубеш, гориш
Но пак ще се върне. По силна. По ТВОЯ.
Ако не се, ще се чувстваш ощетен.
Плешив.
Непълноценен.
Защото няма хора без депресии, а само такива без сърца. Без души. Без косми. .

- Като меланома е, знаеш, че следващия път може да умреш, но това няма да те спре да погледнеш отново към СЛЪНЦЕТО!!!
+ Да се покажеш на лъчите му.
Да рискуваш да изгориш.

- Понякога е като силиконови цици, чуждо тяло. ТОВА НЕ Е МОЯТА ДЕПРЕСИЯ! ТОВА Е ЧУЖДА,ФЕШЪН, ПРИСАДЕНА.... А тези сълзи ги видях в един филм.
+ Отвращават ме, но ИСКАМ да са МОИ. Усещам как тялото ми се бунтува, но няма да му се дам! ИСКАМ СИ СИЛИКОНА! ИСКАМ СИ ДЕПРЕСИЯТА! Искам да съм като по филмите. Пък!

- Депресията не оставя просто белези. Тя оставя живи, незараснали, сърбящи шевове. нещо в тях те изкушава да ги разчоплиш, разтвориш, да видиш себе си под тях. Отново.

- Май, може би, общо взето, абе сигурно е и като посинял нокът. Знаеш, че ще падне, но те е страх да го махнеш. Боли, боли, боли.
+ В крайна сметка го махаш.
+ Не боли. Виж ти. Кръвта която тече е Чиста, Свежа, Топла. По дяволите. Защо не го направих по-рано.

Като пъпна връв, защото...
Не няма да кажа. Няма. НЯМАНЯМАНЯМА, мразя пъпни върви, но...
- буааа (драйф)
+ Накратко, защото без нея не може.

Огладнях. Честно. Отивам да ям ябълка.

© Фредерик Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??