"Чаках те да се върнеш и тази поредна вечер сама, чаках те, но ти отново пресрочи уречения час с два! Погледнах навън с надеждата, че ще те видя, но уви теб те нямаше! После отидох на дивана сама и взех своята чаша вино изпълнена с гняв и тъга. Бях поразена от зловещата тишина и тъмнина, докато нещо не проблесна през прозореца фаровете на твоята кола и не чух тропота от входната врата. Почти заспала те усетих как промъкна се до мен и целуна моята ръка... Тогава аз усетих онази хладнина, която всеки чувства при наличието на друга жена... Мислех си той ще я забрави, те е просто лъжа, няма още дълго да заспивам сама! Една вечер аз отново те чаках сама седнала, с чаша вино в ръка...И ето ти се прибра доиде при мен и целуна моята уста - с малко страх, прегърна ме, но с плахота и без да мине много време ние се отдадохме на греха...Помислих си "Никога вeче няма да стоя сама"... В оковите на нощта аз чувах само звука на греха и ласките на горещите ни тела, но какво стана изведнъж, бях останала сама в нощта и отекващия звук на името на жена, произлязъл от твоята уста!!! В този момент си казах "Каква е тя?"...,о Господи бях толкова объркана. Мислех, че тя е била само една посредствена игра:? Исках да те попитам толкова много неща, Защо? Как?, исках да те попитам толкова неща, но не можех, лежах там без дори и да обеля дума една... Нима ми беше длъжен, затова ли беше греха в нощта ??? Не знам, не искам и да знам, но дано да бъдеш щастлив и в деня в който ще носиш роза в ръка, но не за нея, а за гроба на жена, жена ,чието единствено желание беше да не те чака сама!!!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.