Вселената! Какво представлява тя? Тя е цялата материя, енергия и пространство, които човек мове да възприема. Тя включва всички звезди, планети и останалите небесни тела в космоса. Та какво представлява Човекът в това безизмерно пространство? Той е просто една малка частица от всичко, което го заобикаля. Но макар и толкова малък, Човекът притежава духовни ценности и качества, които го извисяват. Ние - хората! Дали сме най-голямата ценност на Вселената? Може би да. Защото точно ние сме най-разумните същества на Земята. Притежаваме интелектуални способности, които можем да развиваме. Но Човекът съществува като цел сам за себе си. Всеки преследва единствено своите амбиции и интереси. Всеки се развива самостоятелно, без да се интересува от развитието на ближния. Човекът - той обича да решава сам, но не обича да носи последиците от грешките си. Човекът - дали той е най - високата ценност на Вселена или е точно обратното? Човекът - той има разум, прави планове за големи сгради и кораби, но не е ли също така този, който сам разрушава своите постижения? Не е ли Човекът този, който не помага с нищо за подобряване състоянието на средата, която ни заобикаля? Нищо подобно! Човекът е най-големият замърсител на природата. По повърхността на моретата и реките плуват бутилки, цигарени кутии, недоизпушени фасове и пакети от хранителни продукти. Човекът! Той избива животни, изгаря горски площи, отсича дърветата. Това ли го прави най-високопоставен във Вселената? Аз мисля, че не! Не мога и да твърдя, че Човекът е най-голямата грешка на природата, защото...Какъв би бил светът ако ни нямаше нас хората!? Може би всичко щеше да е твърде различно - нямаше да я има нечистотата, но нямаше да ги има и всички тези сгради, дела на човешката ръка. Именно затова мисля, че нито сме най-високата ценност на Вселената, нито най-голямата грешка на природата. Аз мисля, че се намираме някъде там - между тези две максими..Но до коя сме по близо - може би никой не знае!!!
Много ми харесва! Поздравления ! Въпреки, че още в училище не сме стигнали да пишем есета, на мен лично ми хареса, задълбочено е всичко, но за недостатъци не знам .. Това е 6+
Тръгнах да си наваксвам през случайно отворилото ми се свободно време и заглавието ме заинтересува. Искам само да изразя едно мнение, а не съвет. Защото съветът представлява "поискано мнение"! За мен човеът е единственото живо същество на земята, което неуморно, непрекъснато във времето и със завидна тъпа упоритост, прави всичко възможно за да се самоунищожи като вид. Доказателства: 1). Унищожава хранителната си среда по всички възможни начини и напълно! А животните убиват само за да се нахранят или тревопасните - се преместват периодично за да дадат възможност на тревата да се възстанови напълно или да поникнат нови листа на дърветата в тропическите области. 2). Човекът убива жените, т.е. онази част от вида, която осигурява съществуването му във времето. Нито едно друго същество не посяга на женската, каквото и да е нейното поведение в момента. Е, има и случаи, когато мъжкото посяга и иска да изяде малките, но канибализъм има само от страна на мъжките екземпляри. това е което исках да споделя като мнение.
Хубаво е, че вече се замисляш над тези въпроси! Поздравления!
Мисля, че имаш още много да учиш относно писането на есета. Не се обиждай, ще ти изтъкна най-общо недостатъците, които виждам.
1. Повторенията са грешка, а и говорят за беден речник.
2. Темата е много хубава и можеш да я разгледаш по-задълбочено. Не мисля, че най-голямото човешко постижение са сградите, а най-големият ни грях не са фасовете и бутилките в морето (не че са без значение). Би могла да погледнеш по-философски върху нещата.
3. Изрази някаква позиция все пак - на човеколюбец или не!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.