1 abr 2011, 22:44

Цвете 

  Ensayos » Otros
2177 0 1

 

 

Виждал ли си цвете, което плаче?!... Пожълтяло - без вода, като човек без любов. Изсъхнало от лъчите на слънцето, потъпкано от човешката немарливост!!! То е просто цвете - красиво, невинно... не заслужава всичко това! Но сега, като се замисля, аз съм като това цвете. Пожълтяла, оставила себе си без любов. Изсъхнала, уморена от болка и постоянна борба с нещо. Потъпкана от живота, от хората, които не я разбират, които я нараняват! Всъщност, човекът и цветето имат много общо, но аз не искам да съм човек! Искам да съм цвете,  да не усещам болка, когато ме нараняват, да не усещам умората от забързаното ежедневие и проблемите. Искам да не обичам, да нямам сърце, с което да чувствам всичката тази омраза на хората!!! Да си човек е толкова болезнено...!

© Ивона Кайджиева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Животът е един изпит с доста компоненти, едни са трудни, други не толкова... Животът ни показва двете си ръце, с едната понякога сякаш ни "удря шамар", а другата ни я подава от време на време... Едно е ясно човек трябва да живее, да се бори и след всеки следващ удар да става по-силен, по-сдържан. Животът е изпит...вземи го !!!
    Поздрави !
Propuestas
: ??:??