12 ene 2013, 10:37

Две влюбени очи 

  Ensayos » De amor
2279 0 1

 

Онова странно нежно гъделичкане на сетивата ти... Когато си завладян от делника и работата - там си, някъде между кариерата и усилията да се запазиш човечен. И не вярваш, че би ти се случило, нито вече помниш, че някога ти се е случвало и знаеш, че е това, но нямаш времето и си изгубил надеждата да повярваш, че все пак би могло да е... 

Очите ти са светулки и морета, и поляни с цветя. Очите ти са детски - наивни, искрени и трепнещи. Очите ти са живи като цветовете на пролетта и играят като падащи снежинки. Тогава и само тогава очите ти са отражение на малкото ти сърчице, което дълго преди този момент си пренебрегвала. Очите ти носят онова невероятно обаяние, което могат да притежават само две влюбени очи.

© Веселина Костадинова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • ТОЛКОВА Е КРАСИВО И ЧИСТО!!!!!БРАВО НА ТЕБ!!!!
    МНОГО СИ ТАЛАНТЛИВА!!!!ГОВОРИШ ТОЛКОВА КРАСИВО И ПО-ВАЖНОТО ЧУВСТВАШ ТОЛКОВА КРАСИВО!!!!!!!!!!!
    МОИТИ ПОЗДРАВЛЕНИЯ И ПОЖЕЛАНИЯ ДА СИ ОТКРИЕШ СРОДНАТА ДУШИЦА, А АКО ВЕЧЕ ТОВА ЧУДО СЕ Е СЛУЧИЛО- МНОГО ПОЗДРАВИ И НА ДВАМА ВИ!
    С МОИТЕ УВАЖЕНИЯ!!!!!!!!
Propuestas
: ??:??