Това е моят Коледен поздрав за всички млади хора, които посещават този сайт.
ЕДИН ВЪЗМОЖЕН СВЯТ
Зад гърба си човечеството има много хилядолетия. На прага е на следващото. Какво трябва да направим НИЕ, за да живеем в един по-добър свят?
ДА СЪБОРИМ СТЕНИТЕ!!!
Стените, създавани хилядолетия, за да разделят хората. Стените вътре и извън нас.
Аз съм на 20 - БЯЛА жена. Ти си на 20– ЦВЕТНОКОЖ.Това е първата стена, която трябва да съборим. Защото синя кръв няма – цветът на кръвта, която тече и в моето и в твоето сърце е червена.
Аз съм на 20 - ХРИСТИЯНКА. Ти си на 20- МЮСЮЛМАНИН. Това е втората стена, която трябва да съборим. Защото Бог е един и всеки Го носи в сърцето си. Нарича се ЛЮБОВ.
Аз съм на 20 - българка. Ти си на 20 – германец, иранец, пуерториканец. Това е следващата стена, която трябва да съборим. Защото ГРАНИЧНИТЕ БРАЗДИ са само болезнени рани по тялото на майката земя.
Аз съм на 20, говоря български. Ти си на 20, говориш на хинди. Това е още една стена, която трябва да съборим, защото ЕЗИКЪТ на Любовта и Доброто е един.
Тогава, когато съборим тези стени, ти ще вземеш моята бяла ръка в твоята черна ръка, ще влезем в единствения храм на единствения Бог - храма на Любовта, ще ми кажеш “Обичам те” на единствения език и от развалините на съборените стени ще построим един по-добър свят. Свят без граници вътре и извън хората. Свят, в които ще живеят децата ни и децата на техните деца. Аз вярвам, че можем да го направим.
Приятелю, повярвай и ти, че този свят е възможен !!! И нека да си подадем ръце с мир и любов в сърцата, защото бъдещето е наше !!!
1999г.
© Даша Todos los derechos reservados