9 oct 2008, 21:06

Eдна положителна мисъл... 

  Ensayos
1113 0 1
1 мин за четене

Една стъпка напред! Но колко сигурна е тя? Една стъпка напред, за да избягаш от реалността! А замислял ли си се, защо трябва да го правиш? Защо трябва да избягаш? Не може ли просто да останеш тук и да се справиш с каквото е нужно? Да избягаш е най-лесният начин, но той нищо не решава. Всичко остава след теб, но то все още съществува. Все още изниква в съзнанието ти и ще те притеснява. А защо просто не се отървеш от него?Седни, помисли, разкрий истинската същност на нещата! И тогава, може би ще намериш решение на проблема. Вместо да бягаш, направи това! Ще ти подейства по-добре. Така е наистина. Наистина резултатът ще бъде по-добър. Всеки прескочен проблем не е решен. Той просто е оставен във времето. А оставен във времето, той не е преодолян. Напротив!
Истината е в това, че за да живеем по-добре, трябва да се държим по-добре, да мислим реално и положително. А проблемите ни, те нямат край! Имало ги е, има ги и ще ги има!
Въпросът е в това обаче, да успеем да ги превъзмогнем по-най добрия начин, но в никакъв случай не трябва да бягаме от тях. Това е най-лошото, което можем да сторим!
Затова, винаги се опитвайте да извличате най-доброто от всеки проблем!
Това е първата стъпка към тяхното решение!

P.S. НА ВСИЧКИ ЖЕЛАЯ БЕЗОБЛАЧНО БЪДЕЩЕ И СВЕТЛИ ДНИ!

                                                                                                             С ОБИЧ: ДИДКА

 

 

© Диана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Браво, Дидка!!!
    Правилно си го почувствала и приела - има ли проблем, карай право срещу него!!!
    Аз те приветствам за тази позиция, защото съм я приела за мой начин на живот.
    Благодаря ти за това хубаво есе!
    Прегръдка!
Propuestas
: ??:??