8 jun 2014, 10:56

Едва 30 неща, които обичам в него 

  Ensayos » De amor
2469 1 6
3 мин за четене

Обичам го.

И преди съм обичала, но различно е, всичко ме боли от тази любов.

Душата, сърцето, костите дори….

Говорили са ми преди, разказвали са ми… за онази страшна любов, която разтърсва целия ти свят и нищо не е вече същото. Подигравах им се аз на тези приказки. Казвах си – просто детски мечти. За наивни ги смятах хората, а наивна бях аз.

За това сега, виж ме на, седя и се измъчвам от любов. Сладка мъка ли е или горчивина приседнала на гърлото не знам… Едно знам, обичам го, разбираш ли ме ти?

Обичам игривия му поглед и прекрасните очи. Скулите му даже ги обичам.

Обичам устните и лекия му шепот в моето ухо. И дрезгавината сутрин в гласа му я обичам.

Обичам меката коса и малките кичури падащи върху очите, а най-обичам като мога леко да ги прибера настрани.

Обичам силните му ръце придаващи му сериозност и меките му прегръдки нощем.

Обичам колко непохватен изглежда, а колко е умел в действителност. Даже като пийне обичам сприхавостта му.

Обичам човечността му. Обичам го, когато е силен, но най- много, когато е слаб.

Обичам колко е талантлив и начетен, но сякаш и малко несамоуверен.

Обичам даже колко дразнещо винаги знае какво да каже, за да се почувстваш добре.

Обичам как обича – непреклонно и страстно. И любов как прави обичам.

Обичам като започне да говори и думите, които обича да използва. Смеха му много обичам, а усмивката даже повече.

Обичам като видя, че е романтичен. Обичам и като ме хване за ръка.

Обичам го, човече, този мъж. Целия го обичам.


А най ще го обичам, ако е готов да ме обикне и той. 

© P.D. Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Прекрасно е...
  • Много ви благодаря! Чест е, че написаното от мен може да подейства на читателя!
  • Знаеш ли, много ми хареса начина по който си изразила любовта си- толкова мило и нежно, а в същото време категорично и силно е това твое чувство и ...ме разнежи чак...развълнува ме... Поздравления, мило момиче!
  • !
  • Благодаря много!
  • Много красиво и силно! Успяла си да предадеш своите емоции на читателя, което е най-важното според мен.

    Понякога за съжаление горчивото в любовта я прави толкова сладка...
Propuestas
: ??:??