14 sept 2013, 13:43

Гледаше ме влюбено 

  Ensayos
1027 1 4

А някога ме гледаше влюбено... Харесваше ме, желаеше ме... Усещах го... усещах, че се нуждаеш от мен, че искаш да ме видиш. Бях важна за теб. Целуваше ме, прегръщаше ме. Гледаше ме влюбено! Обичах да съм красива за теб, обичах да съм до теб. Обичах да правя всичко за теб… Аз и сега обичам, но ти вече не ме гледаш влюбено.

Обичах да прекарвам време с теб... ти ми говореше... целуваше ме, и пак ми говореше. Аз и сега обичам да прекарвам време с теб, но ти вече не ми говориш.

Подарих ти живота си, дарих те и с дете... Мислех, че ме обичаш, обичаше ли ме? Бях ли важна за теб?

Аз все още те гледам влюбено, а ти... а ти защо не ме гледаш така? Изобщо някога било ли е, или съм виждала нещата както ми се иска...  Защо избързах... защото те ОБИЧАМ, а ти обичаш ли ме? 

© Анна Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Напълно съгласна с Таня!!! И... понякога грешни изводи си правим гледайки човека до нас...
  • Благодаря ви! Тъжно е да те приемат за даденост...
  • Евалата и за произведението и за последвалия коментар!
  • Болезнени въпроси! Това, че някой не ни обича както искаме, не значи, че не ни обича!
Propuestas
: ??:??