10 nov 2008, 10:57

Губя се в миналото и във водката до мен 

  Ensayos » Personales
1486 0 3
1 мин за четене

Търся светлина... Изгарям... губя се в миналото и във водката до мен... Късам листите на розата... Горя ги, мразя ги, треперя от страх...

 

И тази нощ останах да те чакам, и тази вечер бях лесно заменима... Страх ме е, Господи, страх ме е да те губя, а как не съм щастлива... Даваш всичко, а защо плача, защо се нуждая от теб сега... И съм сама!?

Лесна съм.. безумно лесна за разплакване... И колко тежко е когато подаваш ръка за помощ някой да я тъпче надолу... Грешна съм... Знам кое пропуснах, знам колко съм безсмислена и глупава, но имам нужда от ръката ти! Подай я ти поне за малко... Не виждаш ли – прозрачна съм и безкрайно бяла... като платно, като порцелан. Имам нужда от теб... да ме разбереш, да ме чуеш... Не ме упреквай – сега не е момента... Обещавам, няма да умра! И ще остана безбожно  грешна и пряма... и все така сама...

Запалих свещта – не ми крещи... ти никога не каза да ти споменавам когато ме боли... каза да паля свещи и го правя! Исках да те почувствам отново (грешна съм, прости!)...

Не чуваш виковете ми, но не ги и търсиш... Не забрави ли своето щастие тук? Тук, при моите свещи? При моите сълзи?

© Надя Стоянова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Страхотно! 6+
  • Много искренно... много истинско... макар да има много болка в него. Браво!
  • Много ме заболя след,като го прочетох наистина се получава някога така.....Наистина е невероятно и го казвам от сърце,защото е така....
    Много красиво написано.... Нежно и когато се отпуснеш ,като че ли нож пробива меката ти кожа...И разкъсва нежното ти сърце.... Наистина е невероятно Ника ти има ли нещо общо с това???
Propuestas
: ??:??