30 dic 2007, 8:47  

Изгубих сърцето си 

  Ensayos » Personales
5433 0 9
4 мин за четене

                                                   

                                                                                                                            (посветено на Ники)

                                                    Изгубих сърцето си

 

 

 

               Случи се!... Това, от което се боях, се случи... И той ми разби сърцето. Още в мига, в който се забърках с него предусещах, че ще ме нарани. Сгреших с него, но предпочетох да вярвам... Да, избрах да му вярвам...

               Исках само малко щастие, частица радост и за мен. Но не! 

              Мислех, че с него ще е различно. Мислех, вярвах, че с него ще съм щастлива и че няма да ме нарани... Но той така се подигра с мен, че ми отне и надеждата, и вярата. Отне ми и чувствата... унищожи същността ми. Сякаш напук на всичко, което бяхме говорили, реши да ме измами... А каза, че няма да го стори... просто красиви лъжи...

             Знаех какъв е, чувала бях за славата му. Всички ми казваха, че не е за мен. Знаех, че не са малко жените, с които е бил, но го исках. Исках да съм с него! Беше ме страх, но поех риска... и си го получих - нарани ме жестоко и подло. Опитах се да не се влюбвам в него, но не успях. Как да заповядам на сърцето си? Чувствата ги имаше и то бяха силни... но само от моя страна. За него бях "поредната", някоя, с която можеше да си поиграе и да захвърли. Той не взимаше думите ми насериозно и продължи да ме наранява...

             Истината е, че нямах сили да скъсам с него... опитах, но не можах. Всеки път, когато го решавах, той успяваше да ме разколебае. Беше толкова мил и нежен... толкова хубаво беше, когато бяхме заедно. Още усещам целувките и ласките му. Още помня моментите с него, нежността му. Чувствам го до себе си... Но всичко беше прекрасно само, когато бяхме заедно, а през останалото време беше ад, измъчвах се, съсипвах се... Един миг на щастие, а после хиляди на нещастие... Дори в този един миг бях ли наистина щастлива?...

              Продължавах да се раздирам от болка, а на него не му пукаше.

             Но всичко между нас приключи... един ден, приятелки на някакво момиче, ходило с него, говориха с мен... Аз стоях и слушах, не можех да кажа и дума... цялата треперех, беше ми зле... Бог знае как изкарах онзи ден, беше кошмарен, адски болеше, а аз не можех да спра сълзите. Той разби сърцето ми по ужасен начин... Най-лошото е, че се показа и като пълен страхливец... беше го страх да ми каже в очите как стоят нещата, ами друг му свърши черната работа.

             Как исках да му вярвам, как исках щастие. Дадох му толкова много от себе си, а в замяна получих сърцето си на парчета... Унищожи ме, съсипа ме... А бях готова на всичко. Потъпках и себе си дори.

             И въпреки това, все още се държа, независимо, че не знам как и до кога... нямам друг изход. Толкова много ми повлия той и ме промени драстично, но към лошо. Отне ми и малкото надежда за щастие, отне ми радостта...

             Обичах го, а може би и все още е така. Искам го отново до себе си, но знам, че това е невъзможно! Та бих ли му позволила отново да ме използва? Не мога... Каквито и да са чувствата и колкото и силни да са те в живота, понякога се налага да ги пренебрегнеш, да ги погребеш!

             Това се опитвам да направя. Искам да забравя, но как? Той е навсякъде! Може да не се срещаме, но аз го виждам във всичко. Всяко нещо ми напомня за него. Та аз още го усещам, усещам целувките му... и ги искам отново... искам ги... Но не, реалността е друга - жестока! Той ужасно ми липсва, но и в мен ужасно боли!

             Как ми се иска поне да го намразя. Така може би ще е по лесно. Но как? Аз го обичам! Обичам го и дори изпитвам ревност, като знам, че е с други. Защо? Толкова пъти съм се питала "защо". Не можеше ли обстоятелствата да се стекат по различен начин? Не можеше ли той да ме обича?

 

             Не можеше ли?... - Не!... (тъжната истина)

 

            А аз още нося болката в себе си. Тя е там... дълбоко вътре в мен, в сърцето и в душата... във всяка частица от мен и не мога да я изтрия или залича. Вече не чувствам нищо друго, освен болка и тъга, разяждаща ме отвътре.  В мен е пусто... Още не съм се измъкнала от ада, в който той ме прати... А слънчевият лъч в живота ми изчезна, изчезна и вярата, и надеждата... Изгубих и сърцето си...                                                                                                                                

                                

© Сузи Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Харесва ми как пишеш!!!Очаквам още!!!Поздравления!!!
  • Мерси много,а историята е изстрадана ...
  • Еми нали знаеш....най-хубавите есета са тези, които разказват най-тъжните истории....твоето е наистина хубаво
  • Алекса,искам да знаеш,че явно съдбата ни среща с много неподходящи личности преди да ни срещне с правилния за да сме наясно със себе си.Знам колко ти е трудно защото съм в близко до твоето положение,но вярвай ми сигурна съм,че любовта сама ще те намери скоро.А и този,който те обича никога не те кара да плачеш за него.Бъди силна!
  • амиииии още едно твое есе което ме оставя без думи
  • Алекс, лошото е, че на всички ни се случва. Но докато едни с огромни усилия се опитват да го преодолеят сами, други, като мен, си дават сметка, че такъв човек не заслужава и една сълза. Аз просто погледнах напред и дори по-скоро от колкото си мислих новата любов почука на вратата. Отвори сърцето си и съвсем скоро празнината ще бъде запълнена!Ние сме с теб! Пожелавам ви много успехи през новата година!
  • Ооооо, я не си губи сърцето! Току виж някой се спънал в него...
  • Ако връзката е безнадеждна - не се похабявай!Проблемът е, че щастието ни зависи от други хора.И най-вече от самите нас.
    Аз също искам да забравя.
    Аз също искам да не чувствам.
    И почти успях. Поех по този път. Лошото е, че се казва "Самота".
    Но вярвам,че на пътя на всеки човек (предопределен или създаден от нас самите)има кръстовища, които водят до щастието. Въпросът е да не ги пропуснем!
    Бъди силна миличка! Много усмивки през новата година!
  • Не губи сърцето си, само го подари на този, който заслужава! С пожелание за Щастлива Нова Година!
Propuestas
: ??:??