30 mar 2004, 20:46

Какво мисли младо момиче в България 

  Ensayos
5030 0 8
1 мин за четене
 Не мога да оцелея в този свят на различия и собствен интерес. Губят се идеалите, цената на красотата се увеличи. Ценностната система се разруши, а планът за нейното амортизиране беше сбъркан, тъй като я счетоха за бавно ликвидна и начислиха по-малка сума от очакваната. Богатството в душата на човека се изчерпва и няма с какво да се заплатят последните разходи по поддръжка на мозъка. В края на краищата, в началото на нищото, в края на тунела има светлина, но токът се увеличи и няма пари да се захранва електрическата крушка. Много младежи гледаха дълго време залеза и се заслипиха от червената ярка светлина на оловото и паднаха мъртви в началото на своя и без друго тъмен житейски път. Катастрофи много, убийства, изнасилвани девойки, ограбени и убити пенсионери, гаврене с човешкото тяло, убиване поради ревност, самоубийства, убиване на малки деца и много други случаи на човешко оцеляване. Върнахме се хиляди, хиляди години назад. Страхът се разпространява навсякъде. Никой не дръзва да се противи, всеки се е затворил в черупката си и чака някой да му я разбий с чук, но Кой? Земята се раздаде на дребните земевладелци и сега стои пуста и безлюдна, такава каквато е душата на българина в момента. Всеки дебне своята лична плячка, своя личен интерес, изгода и тъпче всички останали. Няма доверие в свят на страх. Поставя се една бариера пред красотата и хармонията в живота, за да изпъкне грубостта, суровия начин на оцеляване.
Но аз не мога да оцелея...

© Мария Русева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Здравей. Още ли мислиш така? Че "Не можеш" да се справиш с живота? Човека е по-силен и от камък. Надявам се да си променила възгледите и да си успяла да приемеш същността на човешката сила и склонност към проявление. Всички хора не са лоши. Вярно е, че се промениха някои възгледи, но все още има човеци, които няма да ти обърнат гръб. Дръж се!!! Подобри мисълта си и твърдо застани на позициите си. Ще успееш!!! Спокойна вечер.
  • Мдааа, така е - държава мащеха си имаме. Браво!

    Оправи си тази печатна грешчица:

    "...залеза и се засл(Е)пиха от червената ярка светлина..."
  • мило младо момиче,поздравления за зрелия начин,по който разсъждаваш.такъв е все по-трудно да се открива у българските младежи.самият факт,че ти пука,прави доста приятно впечатление.браво ти казвам и ти желая все пак да намериш своето място в света,защото несъмнено има такова и за теб.
  • Хм,само на мен ли ми се струва,че не е добро или вие и го спестявате?
  • Хубаво е есето допада ми много.
  • права си но не се отчайвай.ако всеки тръгне да се отчайва и отказва по пътя си докъде ще стигнем.Моля те ,стегни се!
  • чудесно,защото все по-малко момичета в БГ изобщо мислят,но да изброяваш факти от медиите не е доказателство че мислиш-всички можем да оцелеем,щом сме тук-тук не е пусто и най-накрая.Заслучай се и в чуждите медии-тези неща ги има навсякаде по света!
  • Ясните ти позиции крещят във всяка една част от ... теб, от - "не мога"!
Propuestas
: ??:??