Лъжата поражда робство. В миналото, днес, сега и утре – робство винаги ще има, лъжата също ще присъства в ежедневието ни. Но както Ботев, така и аз съм оптимист за бъдещето – хората ще се осъзнаят, развитие ще има. Не е важно колко лъжци и роби има на света, важно е те да намаляват. И всеки от нас може да помогне. Важното е да бъдем искрени и към другите и към самите себе си. Лъжа и робство на тая пуста земя ще има, докато не решим да се променим.
© Симонна Стоилова Todos los derechos reservados
На следващо място, никого не унижавам, просто давам критическо мнение. Всеки е свободен да го прави. Аз го правя по моя си стил, който си е мой и само мой. Правя го така, защото не мога инак и защото стилът ми - това съм аз (както казвала домашната катерица на Бюфон)Освен това, ако бе прочел поне едно от есетата ми, щеше да забележиш, че очеизвадно писането не е "сбор от сложни фрази", а наистина "нещо отвътре", това че аз имам потенцията да съчетая що годе добре нещото отвътре с не толкова сложни, колкото по-скоро дълги и наистина, понякога трудни фрази (защото се мъча за разлика от някои, думите ми да казват нещо сами по себе си, а не само в комбинации с други думи)
На последния въпрос имам много точен отговор - пиша коментари тук, защото просто с нещо трябва да си запълвам времето. Пхахахахахаха...сигурно сам се сещаш, че макар и ученик, имаммм мнооооооого свободно време, което при все че имам и други работи, при все, че никога не съм се лишавал от нито един културен или не-културен ентъртеймънт (театър, кино, концерти, сладкарнички и подобни губи-време-неща), и при все това, пак имам малко свободно време, което хабя тук.