5 feb 2007, 17:35

Любовта като форма на бягство  

  Ensayos
1777 1 12
2 мин за четене

Отбягваш ме... връщаш ме назад - там откъдето започнахме. Бягаш, за да ме изживееш отново там на брега, за да ти донеса онзи трепет, с който ускорих дишането ти, с който изтръгнах сърцето ти, целунах го и издълбах завинаги името си върху него, а после го върнах обратно в тялото ти.

Тогава аз ти казах, че любовта е страст, лудост, обсебване и напрежение, изтощение, като след кръводаряване. А ти се усмихна и ми каза, че всъщност любовта не е бягство, а ние сме някакви и й придаваме своите качества, каза също, че през целия си живот досега, не сме живели истински, а сме се приготвяли за срещата ни. Аз разбира се не ти повярвах, беше прекалено въображаемо за мен. Никога не съм успявал да следвам знаците по пътя си или да се вслушвам във вътрешния си глас и затова може би не съм почувствал приближаването ти. Аз просто искам да достигам с теб, до дъното и после до върха.

© Кирил Христов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Много ми допадна есето ти,бих казала дори въздеиства,браво!
  • какво ли ти се е случило в главата....моето некомпетентно мнение го хареса..продължавай
  • Виж това е много по-добро, макар че си го пуснал преди есето за ВЪЗЛОВОТО "МОЛЯ". Значи наистина можеш!
  • нем сърцето никога няма да те излъже стига да му се довериш...
    много е хубаво..Поздрави
  • Точна така.Чувствата лъжат,само на разума може да се вярва!
  • сърцето сърцето много често лъже.
  • ОСНОВНИ НАСОКИ, ОТНОСНО ЛОВУВАНЕТО НА МОМЕНТИ

    Точка първа и единствена...
    Питайте сърцето!
  • Съгласен съм, че насила хубост не става. Казвам "ловец" в такъв смисъл, че когато дойде моментът не е хубаво да чакаш като баба и да се чудиш, а да го хванеш. И ловецът така - върви из гората и когато му мине нещо отпреде - стреля.
    А моментът...
    Моментите са най-различни. Това може да е комшийката ти, а може и момичето, което седи до тебе в автобуса. Може да е колежката ти. Но най-важното е да бъдеш "ловец на моменти". Да направиш момента красив. И не съжалявай. Каквото и да трябва да ти се случи, бъди сигурен, че ще ти се случи. У нас мъжете има инстинктът "да гоним, да преследваме". Жените пък знаят, че най-добрия начин да "си хванеш" някой мъж, това е да го накараш да те гони...
  • "Да получа" една любов? Къде ги раздават? И аз искам...
    Не така, приятел. Любовта не се получава. Хвани момента. Бъди ловец. Не чакай някой да ти я подари...
  • Хубаво е, Кире! За мен е разбираемо чувството, което те е подтикнало да напишеш тези редове!
  • Знаеш ли на какво ме е научил животът, Кире!
    Няма чисти поражения и няма чисти победи. Не винаги най-хубавото е и най-доброто. Ти си мислиш, че губиш, а пък то - печелиш. Или си мислиш, че печелиш, а пък то - губиш. Отваряш една врата, а затваряш друга. Простичко казано, това е...
    Мислиш си, че си загубил човека до тебе, а си спечелил свободата си да избираш отново. Мислиш си, че да, това е жената на живота ти, а то излезе усойница. Един Господ знае само кое е най-добро за тебе. На него се уповавай...
  • Мноооооооого сложно, бе Кире! Как успя да направиш такова нещо. Моят личен опит показва, че колкото по-простичко живееш, толкова по-леко се чувстваш. Не мога да го оценя, защото даже не мога да вникна в съдържанието...
Propuestas
: ??:??