Аз слушам хеви метъл. Слушам и класика. Обожавам Кармина Бурана. Изтръпвам при слушане на Хора на ловците от Вебер. Аз съм за разстрел на педофилите. Няма оправдание за тях – НИКАКВО!
А днес си отиде Майкъл Джексън… Една сглобена от пластични хирурзи външност… Един човек, който трябва да бъде дамгосан… Заради това, което е направил… Дали е така? Не знам. Но знам българската поговорка – крушката има опашка. Бих го убил заради това! Най-малкото защото имам две деца. Вече не мога – мъртъв е!
Питате ме какво правя сега ли? Ами ще ви го напиша… Мразя себе си… Мразя се че си тананикам:
„Какво направихме на света…
Виж какво направихме…
Какво става с мечтите ни…
Аааааа…”
http://www.youtube.com/watch?v=4FZcAzZOyOg&feature=related
След това си пускам „Човек в огледалото”… И усещам как думите проникват в мен..
„Ще започна промяната с човека в огледалото…
Погледни (първо) себе си и направи промяната…”
http://www.youtube.com/watch?v=1zpTQCQEFhg
и после
„Ние сме светът…
Ние сме децата…
Ние сме хората които ще дадат по-светът.
Нека започнем…”
http://www.youtube.com/watch?v=jr7W6AhDBks&feature=related
След всичко, което се чу за теб, Майкъл, искам да ти пожелая съдбата на Жан-Жак Русо. Човекът, който написа „Емил или за възпитанието” и без да знаят поколенията за захвърлените деца на бащата на педагогиката, възпитава своите деца по едни чисти принципи… Като него да те издигнат в икона на промяната и революцията без да знаят, че си страхливец и хрантутник на аристокрацията. Нека да си Луис Карол - светът е забравил че е педофил… Пак може би… Нека да си Набоков, който написа „Лолита”… Дано дадеш на света много, въпреки че не се знае кой си самият ти като човек!
Почивай в мир! И дано Бог ти прости! И бъдещите поколения… Аз съм твърде стар, за да го направя!
© Павел Стефанов Todos los derechos reservados
Хеви метъл музикантите също си имат трески за дялане.Дори повече от останалите.Но на първо място нека поставяме музиката,а не човекът,който я е създал.