Jun 26, 2009, 12:28 PM

Майкъл... Бог да те прости. .. Аз едва ли! 

  Essays
2865 0 10
1 мин reading

Аз слушам хеви метъл. Слушам и класика. Обожавам Кармина Бурана. Изтръпвам при слушане на Хора на ловците от Вебер. Аз съм за разстрел на педофилите. Няма оправдание за тях – НИКАКВО!

 

А днес си отиде Майкъл Джексън… Една сглобена от пластични хирурзи външност… Един човек, който трябва да бъде дамгосан… Заради това, което е направил… Дали е така? Не знам. Но знам българската поговорка – крушката има опашка. Бих го убил заради това! Най-малкото защото имам две деца. Вече не мога – мъртъв е!

 

Питате ме какво правя сега ли? Ами ще ви го напиша… Мразя себе си… Мразя се че си тананикам:

„Какво направихме на света…

Виж какво направихме…

Какво става с мечтите ни…

Аааааа…”

http://www.youtube.com/watch?v=4FZcAzZOyOg&feature=related

 

След  това си пускам „Човек в огледалото”… И усещам как думите проникват в мен..

„Ще започна промяната с човека в огледалото…

Погледни (първо) себе си и направи промяната…”

http://www.youtube.com/watch?v=1zpTQCQEFhg

 

 

и после

 

„Ние сме светът…

Ние сме децата…

Ние сме хората които ще дадат по-светът.

Нека започнем…”

http://www.youtube.com/watch?v=jr7W6AhDBks&feature=related

 

 

След всичко, което се чу за теб, Майкъл, искам да ти пожелая съдбата на Жан-Жак Русо. Човекът, който написа „Емил или за възпитанието” и без да знаят поколенията за захвърлените деца на бащата на педагогиката, възпитава своите деца по едни чисти принципи… Като него да те издигнат в икона на промяната и революцията без да знаят, че си страхливец и хрантутник на аристокрацията. Нека да си Луис Карол - светът е забравил че е педофил… Пак може би… Нека да си Набоков, който написа „Лолита”…  Дано дадеш на света много, въпреки че не се знае кой си самият ти като човек!

 

Почивай в мир! И дано Бог ти прости! И бъдещите поколения… Аз съм твърде стар, за да го направя!

© Павел Стефанов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • И аз съм хеви метъл фен,но за разлика от повечето метъли,които(за съжаление)не признават останалите стилове музикаи плюят по тях,уважавам дори тези стилове,които не ми харесват.Не ги слушам,но и не плюя.

    Хеви метъл музикантите също си имат трески за дялане.Дори повече от останалите.Но на първо място нека поставяме музиката,а не човекът,който я е създал.
  • "Все пак ако някой гений, някой доказано с принос в човешката история изнасили детето ти... Би ли му простила?!?!?!" А да не би геният Майкъл Джексън да изнасили твоето дете, че да му прощаваш, друже??? И изобщо как разбра, че е "изнасилил" някога някое дете??? Не си ли чувал израза: " Аз нека кажа, че сестра ти е курва, пък ти после иди разправяй, че нямаш сестра!!!" НИКОГА, ама НИКОГА не бе осъден Майкъл за такова нещо, а там в Америка няма значение кой си и колко пари имаш!!! Когато "згазиш лука" те осъждат - примери много( Майк Тайсън, Джордж Майкъл...) И макар, че не можаха да докажат нищо Майкъл изплаща 20 000 000 за да престанат и да го оставят на мира!!!! Какво ли не правят хората за такива пари!!! Еееееххх, тъжно е.....но е истина!!! Това е положението, друже!!! И не забравяй приказката за "сестра ти"!!! Утре може някой да я пусне и за теб - никой не е застрахован!!! Поздрави!!!
  • Благодаря ви за коментарите!!!
    Аз не мразя Майкъл Джексън! Аз му отдадох почитта си!
    Ако пунктоалността и мерената реч имаха значение... Както и правилата в граматиката и поезията... никой нямаше да чете Маяковски, Буковски, Селинджър, Капоти и Байрон!!!
    И "редакторче" публикувай нещо различно от снимки ... Нещо с думи и ... тогава ме дамгосай!!!
    Нещо друго... Не съм гледал профила ти... Нито профила на другите ... Все пак ако някой гений, някой доказано с принос в човешката история изнасили детето ти... Би ли му простила?!?!?! Би ли казала, че (ето, пак запетая) ще жетваш на олтара на човешката история мъничкото телце, за което си готова да дадеш живота си?????


  • Напротив, Ради - чел съм както трябва и също така съм го тълкувал!!!
  • Бе Наско,човекът има предвид Жан Жак Русо. Прочел си мимоходом. Що се отнася до Майкъл - странна личност. За другите му изпълнения е трудно да се говори, но съществуват два неоспорими факта: добър музикант и безкрайно суетен.
  • Израстнала съм с музиката му, едни от най-хубавите ми моменти са били на негови песни, свързани с нещо негово.
    За мен той е единствен и поне засега никой няма да го достигне. Той е основата на много от днешната музика, той е бил пример за днешните изпълнители. Той е краля! Той проповядваше толкова хуманизъм в песните си.
    Никога не повярвах на помиите, които се изляха по негов адрес и е срам и позор за тези, които са повярвали и за тези, които са пуснали гнусните лъжи. Срам е и за тези, които непрекъснато плюха за неговите безбройни операции. И е глупаво да продължават да го твърдят. Това е най-грозното - неосведомените хора тръгват след лъжите, които им се искат да са истина, като стадо овце.
    Съжалявам, че няма да мога да отида на турнето, както беше замисълът. Съжалявам, че няма да мога да го видя на живо и да го усетя.. Съжалявам, че последните години се е чувствал предаден, унизен и неразбран.
    Майкъл е един на всички времена. Завинаги ще остане част от сърцето ми.. А музиката му - ще е вечна. Той е човек, който се ражда веднъж на много години.

    THE GREATEST!

    Да, Бог ще го прости! Но кой си ти да му прощаваш? НИКОЙ!
  • Отиде си един ВЕЛИК творец!!! Не случайно е наричан "Кралят на поп-музиката!!!" Какъвто и да е бил - вече го няма, а за мъртвите или добро или нищо!!! Долнопробно е да се нарича " хрантутник на аристокрацията" и не виждам смисъла в тези думи!!! Едно чернокожо момче в Америка, седмото изможду 9 деца, което от малко пее с братята си и става вокал още на 11 в групата "Джаксънс файф"!!! След много труд издава албуми които и до днес са недостижими!!! Това ли е хрантутник????? Четейки горенаписаното мислех, че го пише някой на 60-70 години!!! "Аз съм твърде стар..",а то младеж на 26!!! Нямам думи!!!! ВЕЛИК си Джако!!! ВЕЛИК и недостижим!!! Няма да се роди втори такъв гений, като теб - Феномен от световна величина!!! Поклон пред творчеството ти и светла ти памет!!! Почивай в мир!!!

    http://otkrovenia.com/forum/index.php?topic=2870.msg32350;topicseen#msg32350
  • Да, между човека Майкъл Джаксън и твореца Майкъл Джаксън има разлика. Като творец е велик, другото малко или много ще си остане загадка. Но заслужава поклон според мен!
  • Човекът и Творчеството са различни неща.
    Поздрави за есето!
Random works
: ??:??