22 ene 2007, 22:48

Не просто любов!...Моята любов 

  Ensayos
3692 1 7
2 мин за четене

   Не вярвах в чудеса... а ето случи се на мен. Дойде не принц в бляскави доспехи, дойде не на бял кон... дойде човек, истински човек , е да, със автобус, но човек! Същество, което диша, живее, пада, става, а така съвършено, така идеално, така недостижимо. Човек, който прави грешки, а така безгрешен. Човек, изцапан с калта на нашите времена, а така чист... Не! Това не е лъжа, и не е така, защото го обичам. А е така, защото той е истински. Да, човек е, а признава грешките си. А е невинен като дете...

   Това е човека, който ме научи на любов. За първи път дишам, за първи път копнея, за първи път мечтая... Той ме накара да преоткрия света. Научи ме да се радвам на малките неща. Той не е всичко за, което съм мечтала, а е всичко за което не съм... всичко, което съм вярвала, че не съществува... Но сега аз знам, че е истина и че е само мое. И повярвах! Но не в любовта, а в моята любов...

 

 

 

Благодаря ти, че ме научи... благодаря...

 

 

На Марти... моята единствена и неповторима любов...

© Оля Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти за искрените пожелания Мира и за това,че оценяваш моите работи!
  • Много нежно и красиво! Поздравления! Пожелавам ти от сърце винаги да бъдете заедно и много много щастливи! Целувки, Мира...
  • по света има много мъже но само един е този които те допълва явно вече си го намерила П.П щом е толкова добро момче пази го от чуждите и лакоми лапи
  • Браво ...много красиво и нежно
  • Благодаря Ви много за коментарите,това ми дава кураж да публикувам още свои творби.
    П.П:Веси,благодаря за съвета
  • Пази то и го обичай!
    С много усмивки
    Веси
  • Харесва ми!
Propuestas
: ??:??