14 mar 2020, 20:36

Ние сме дяволи, или ангели. 

  Ensayos
814 2 14
1 мин за четене

 Есето е кратка форма, а аз ще се опитам да съм още по-кратка. Имаме извънредно положение. Арестувани сме за месец от корона вируса. През това време ще свалим маските, ще развържем въжетата и ще махаме с опашки. Свободно! Без срам! Ще кажете, че всички сме хвъркати ангели и нямаме дяволски опашки, ама... Не е така. Нашего брата не пита от де се е пръкнал тоз вирус, ами се ядосва, че не го пускат на дискотека! Не ще в Рая. Там няма дискотеки и барове! Тъй, че, имаше мнооого скрити опашки, дето сега ще се отпуснат. Ще си дяволеем в къщи. Да му мислят домашните! Сиреч, семейството! Ако бяхме ангели, от де щеше да ни налази това чудо? Мисля, даже съм убедена, че е човешко дело. Отроче на военни лаборатории, изпуснато от контрол. Също като птичия и свинския грип. Едно не разбирам, обаче. Китайците му хванали цаката. Даже, помагат на Корея и Италия. А, ние, европейците, още я търсим. Що? Като можем да ползваме китайския опит? Та, мисля, че ние не сме от ангелския род, а от дяволския. Щом харчим толкова пари, време, умения, за да вкарваме света от криза в криза! За 30 години ние, българите, влизаме в четвърта криза! Тази, даже, позакъсня! Но, пък ще е комплексна! Медицинска, а след това икономическа и финансова! Това сред селенията райски не се случва!

  Желая ви приятно махане с опашки! И, не прекалявайте с казана и огъня. Нали после пак ще трябва да си облечем ангелските кожи!

© Маргарита Ангелова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Вярно е. Но, щастието без здраве не върви. И баровете без него не вървят.... Благодаря за коментара. Бъди здрава!
  • „Нашего брата не пита от де се е пръкнал тоз вирус, ами се ядосва, че не го пускат на дискотека! Не ще в Рая. Там няма дискотеки и барове!“
    !!!
    За жалост или за радост, всеки вижда щастието по различен начин...
  • Привет и благодарности, Младене!
  • Пепи! Благодаря! Бъди здрава!
  • От толкова пречиствания се народиха толкова пречистени... идиоти!
    Поздравления! Умееш ги тия есета!
  • Привет, Краси! Така е! Бъди здрава!
  • Много хубаво есе, Марги - лекият сарказъм за човешката природа е насоката, върху която може да се разсъждава доста.
  • Наде! Всеки затяга колкото може. Боя се, че има хора без колани. И, убедена съм, че на някои коланите не просто не стигат, а и още ще отеснеят. И.... Не ме е сърах, че може да умра от този вирус. Страх ме е, ако го преживея! Благодаря ти, Наде! Много ти благодаря!
  • Не сме нито ангели, нито дяволи, Марго. Хора сме - по-комплексният вид. Сега ще изплуват - спекулата, политическите дивиденти, страхът, лицемерието, простотията, безотговорността...И от друга страна - човечността, емпатията, жертвоготовността и жилавият бурен на надеждата. Ако Господ ни е сътворил по Свой образ и подобие...Затегнете коланите!
  • Благодаря, Юри! Не ми беше лесно да призная, че имаме опашки. За рогата - премълчах.
  • Да Марги, имаме нужда от пречистване! В кризата ще си покажем рогата, но ще излезем от нея с ангелски кожи и отново напред през простото! Добре си го казала!
  • Хахаха... А, аз се чудех, защо Борисов отказва да отговори, дали ще са отворени фризьорските салони. Вчера гледах Люба Кулезич. По принцип я харесвам, като журналист, но вчера ме изнерви и я изключх. Гавреха се с мерките, с Алена, която уж била звездобройката на Борисов, със него самия. Видите ли, вдигал пара, за да няма събирания пред Министерството и Парламента. Това е такава глупост, че няма на къде! Благодаря ти, Блу, че прочете и коментира.
  • Марго, вчера четох някъде, че фризьорските салони ще работят. Явно някой, ако са без прически не могат да се срещнат дори с вирус. Пълно безумие ама и си го отнасяме. Поздрав!
  • Не е за пръв път и има ясно изразена цикличност. Това ме кара да мисля, че е човешко дело. Благодаря ти, мила!
Propuestas
: ??:??