7 ene 2018, 21:13

Обичаш ли ме? 

  Ensayos » Sociales
1197 1 2
3 мин за четене

ОБИЧАШ ЛИ МЕ?

 

 

Страшен ли е този въпрос зададен към човека с когото се виждате или обществото е наложило едностранното му разбиране?

Едната ми приятелка Брияна се виждаше с един младеж само за секс, в началото както във всяко начало комуникацията и общуването вървеше добре.

Виждаха се в работно време защото и двамата бяха с гъвкаво такова.

Секса беше невероятен макар тя да преминаваше половината град за да се видят за около час два с него.

По това време тя прекратяваше три годишна връзка и някак си срещите с Пол я измъкваха от ежедневието и неприятната раздяла.

Секса с Пол ставаше все по хубав и хубав и може би тя леко въвлече чувства в тези виждания, докато той така  и не показваше нищо повече от секс макар, че всяка жена усеща кога един мъж влага чувства и се страхува да ги покаже.

Мъжете стават като изплашени животинки и се скриват някъде на сигурно място в душата си и започват да се държат неестествено смели.

Младежа не след дълго показа този си страх и неадеквятността на поведението си.

В Брияна в един момент се породиха доста въпроси и искаше отговори от Пол, но той изведнъж започна много да пътува да бъде зает, уморен и всички естественни занимания за изплашеният мъж.

Една вечер имаха уговорка да се видят с Брияна бяхме на фитнес и след това да отиде при Пол, но след фитнеса той и събщи, че изведнъж му се е появила неотложна работа, тя много се ядоса, отбихме с колите до едно денонощно магазинче да си вземем нещо за пиене.

Седнахме в една градинка тя беше много много ядосана на Пол, той и пишеше съобщения от общ характер, тя му отоговори закачливо - “Лошичък си”. 

И изведнъж му зададе страшният въпрос - “Обичаш ли ме?”.

Рязко времето спря, сякаш във вселената някой натисна бутона СТОП и се отвори пространсвен джоб, въздуха застина изведнъж, Пол пишеше триеш и изчезна.

Много се смяхме с Брияна как Обичам те! може да предизвика толкова много страх.

Пол се появи след 13 часа в отговор на въпрос - Защо съм лошичък, доста рязко подмина въпроса Обичам те.

От тогава стана между нас трите нещо като поздрав - Обичаш ли ме и отговорът беше - Многуууу.

Страхуваме ли се от този въпрос, защо ни плаши толкова много?

От тогава питам всички мой младежи, които се появяват в живота ми - Обичаш ли ме, понякога влизат в ролята и забавно отговарят - Даааа, а ти? и всичко си идва по местата.

До днес сутринта, когато зададох страховитият въпрос на Майкъл.

Последва много странна емотикона.

Виждахме се от около месец, доста измъчени виждания, лъхащ много страх от негова страна от обвързване.

Така разреших агонията, която би последвала между нас.

В крайна сметка мъжете доста се страхуват от това жената да не се омъжи за тях след първата нощ след като са правили секс.

Мисля  си, че си представят, че ги чака на прага с булченската рокля и локация на обредната зала, а и доста мъже са споделяли тези си страхове в разговори с мен.

Мили мъже не е нужно да се страхувате изживейте си емоциите с жената , виждайте се, прекарвайте време с нея щом ви е приятно пък времете само ще покаже какво ще се случи с взаимоотношенията ви.

Не бягайте, не се страхувайте така слагате предварително бариери между вас, все пак няма как да знаем какво ще се случи.

Обичта е много хубаво нещо защо е нужно да се страхуваме от нея, така представената от мен историята доста иронизира обичта, но не е така в крайна сметка не бива и да се страхуваме да зададем този въпрос или да слагаме някакви емоционални прегради в самите нас, щом искаме да попитаме - питаме, страха е с най-ниска вибрация във вселената и не бива да го допускаме да ни завладява и ръководи.

Рискувайте, опитвайте, отдавайте се на това,което ви харесва, говорете, споделяйте и ако сте необвързани или объркани или в дилема или емоционален срив или в каквото и да е състояние просто се отдайте на живота с усмивка, правилният човек сам ще дойде при вас.

Освободете се от абсолютно всички предрасъдаци, махнете рамките на обществото излезте от зоната си на комфорт и ще откриете доста неща за самите себе си, които не сте и подозирали.

Преди всичко Обичайте себе си!

 

От Прекрасната

 

 

 

© Прекрасната Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Съжелявам.
    Благодаря Ви!
  • Е, добре. Но прекалено много пунктуационни грешки. В училище (7-8 клас) вече не се ли учи правилната пунктуация?
Propuestas
: ??:??