Хиляди престъпления се извършват всяка седмица по света, милиони бездомници бродят по улиците с надеждата да доживеят утрешния ден, невинни хора умират заради чужди грешки, много са и случаите на изнасилени момичета, понякога дори малки деца... Пускам телевизора. Отново дават новините. Заслушвам се и чувам, че четири 15 годишни момчета са пребили свои връстник. След това казват, че педофил изнасилил 4 годишно момиченце и след това го убил жестоко. Следващата новина - 9 годишно момче жестоко убило друго 8 годишно момче. Следва някоя и друга политическа новина, кражба или убийство и, в някои редки случаи, новините завършват с някоя сватба на известни личности или постижение на български спортист или изпълнител. И след тези ужасяващи 30 минути как можем да живеем спокойно и безгрижно да се разхождаме по улиците без да се притесняваме, че могат да ни ограбят или изнасилят?! Излизам на улицата и накъдето и да се обърна, виждам някои бездомник, просещ или свирещ на инструмент за някоя друга стотинка. Няма как да не съжалиш подобни хора, които с невероятно големи усилия и мъки гледат да преживеят до утрешния ден и още по-гадно ти става, когато осъзнаеш, че по никакъв начин не можеш да им помогнеш... И всъщност само като си помисля, че и аз мога да бъда на мястото на тези хора без свои собствен дом или на мястото на някое от пребитите, убитите или изнасилени деца, и усещам, че макар да нямам всичко, което искам, има хора, които или нямат нищо, или са загубили и малкото, което им е останало. Сравнявайки техния и моя свят, осъзнах, че Рая всъщност е на Земята. Но не онзи Рай, в които хората живеят в лукс и без проблеми, а този, в които оценяват малкото, което имат. Защото несправедливия и опасен свят , в който живеем, може да повлече и нас в страшното си ежедневие. Точно затова трябва да сме благодарни на Господ, че изживяваме поредния си ден в Рая...
според мен есето е много странно написано, и повтаря няколко неща по няколко пъти. Но общо взето има и някои работи, които са реалност и в днешния жесток свят.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.