27 may 2007, 19:38

Приятелко ти моя.... 

  Ensayos
2759 0 2
1 мин за четене

                                 ПРИЯТЕЛКО, ТИ НАЙ-ДОБРА

     С теб се запознах на песента:"Никой не иска да е сам", ти беше на вратата ми и се усмихваше всеки път, когато минаваше покрай домът ми.
ПОМНИШ ЛИ КАК МИ ПОДАРЯВАШЕ ЦВЕТЯ, ВМЕСТО АЗ НА ТЕБ, НО ЗНАЙ: АЗ ТИ ПОДАРИХ ЛЮБОВТА СИ, А ТЯ ЗАВИНАГИ ЩЕ ОСТАНЕ, ДОКАТО РОЗИТЕ БЕЛИ ЩЕ УВЯХНАТ, ВЪПРЕКИ, ЧЕ ОЩЕ ЧУВСТВАМ МИРИСА ИМ.
С ТЕБ РАЗБРАХ КАКВО Е ДА ОБИЧАШ, С ТЕБ ОТКРИХ ЧАСТ ОТ СЕБЕ СИ.
НЯКОЙ ДЕН, АКО ЧЕТЕШ ТОВА ТУК, ЩЕ РАЗБЕРЕШ КОЛКО МНОГО СТРАДАМ ЗА ТЕБ. ЧЕТА ТВОИТЕ ПОСЛАНИЯ, КОИТО ПАЗЯ В КУТИЯТЯ СИ ЗА СПОМЕНИ И ПЛАЧА ОТ ЛЮБОВ.
БОГ МЕ НАКАЗА ЧРЕЗ ТЕБ, ЗАЩОТО ЛЮБОВТА Е СЪД И ТО НАЙ-ГОЛЕМИЯ.
СЪДБАТА НИ СЪБРА И ТЯ НИ РАЗДЕЛИ, НО АЗ НЕ ТЕ ОБВИНЯВАМ!!!!!!!
      РАЗБРАХ, ЧЕ ВЕЧЕ СИ ГОТОВА ДА СПОДЕЛИШ ЖИВОТА СИ С ТОЗИ, С КОЙТО АЗ ТЕ ЗАПОЗНАХ. ТОЗИ, НА КОЙТО ИМАХ НАЙ-ГОЛЯМО ДОВЕРИЕ, КОЙТО МИ КАЗА, ЧЕ НЕ МИ Е КАЗАЛ, ЗА СВОИТЕ ЧУВСТВА КЪМ ТЕБЕ, ЗАЩОТО МИ НЯМАЛ ДОВЕРИЕ.
ЩО ЗА ОТГОВОР Е ТОВА, СЛЕД КАТО АЗ ГО НАУЧИХ НА ТОЛКОВА МНОГО НЕЩА?
НЕ МУ СЕ СЪРДЯ, ЗАЩОТО СЪМ МУ БЛАГОДАРЕН...
БЛАГОДАРЯ И НА ТЕБ ЗАТОВА, ЧЕ МЕ НАКАРА ДА СЕ ЧУВСТВАМ ЦЕНЕН И СИЛЕН.

ЩЕ ЗАПОМНЯ КРАСИВИТЕ ТИ ДУМИ, ТВОИТЕ ОЧИ И ТВОИТЕ КОСИ, В КОИТО СЕ КРИЕХ ОТ САМИЯ СЕБЕ СИ...

ОБИЧАМ ТЕ И ИСКАМ ДА СИ ЩАСТЛИВА, МАКАР И ДА НЕ ЗНАМ ДАЛИ ЩЕ ТЕ ВИДЯ ПАК И ДАЛИ ЩЕ СЕ СПРА ДА ТЕ ЗАГОВОРЯ. НЯМА СМИСЪЛ ДА ГОВОРИМ, ЗАЩОТО ДВАТА НИ ПОГЛЕДА СА ДОСТАТЪЧНИ ДА СЕ РАЗБЕРЕМ!

© Бен Ар Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Прекрасно е. Ясно е че тук ти изливаш чувствата които си имал и които имаш към точно определено момиче, което е белязало твоя живот. Искам да ти кажа, че най важното е с това момиче да си останете истински приятели след всичко което сте приживели заедно. Знам че това е труно, защото аз самата се опитвам да направя това с едно момче, към което имам силни чувства, но което си има приятелка, но вярвам, че не е непостижимо. Просто трабва да се опитаме да вървим напред. На мен лично много ми помага да вървя напред същото това момче, приятелите ми и най-вече Бог, защото без Неговата подкрепа всеки ден просто немага. Насърчавам те и ти да започнеш да му се доверяваш. Няма да сгрешиш.

    БОГ ДА ТЕ БЛАГОСЛАВЯ
  • "...ЛЮБОВТА Е СЪД И ТО НАЙ-ГОЛЕМИЯ..." - съгласна съм,но всеки трябва да се изправи пред него.Разбрал си,че да обичаш значи не да затвориш любимия/та в клетка, а дариш свобода и да си щастлив,когато виждаш щастие в очите на другия. Браво!
Propuestas
: ??:??