Самотата е като жарава, която гасне бавно и мъчително във теб. Тя те завладява, увлича те в един различен, напално непознат за тебе свят. Тя е като двойно острие, което се забива в сърцето ти и го кара да кърви. Болката от нея прогаря цялото ти тяло. Тя идва беэ покана, беэ да чука или пита, просто влиза като черна чума и те покосява... А ти стоиш и чакаш, и чакаш, някой да ти подаде ръка, някой да те избави от таз коварна болест. Търсиш лек, но няма. Освен, освен, ако не почувстваш; ако не усетиш сам онзи изгубен вече от теб трепет на сърцето, онази капка топлота, идваща от бездната на любовта. В противен случай ще останеш сам - прокуден сред пустиня от самотни сводници на самотата.
Да, самотата. Тя може да се определи и като част от цикъла на живота при човека. Заедно със самотата върви и тъгата, т.е. те са велик ансамбъл от човешката психика и част от собствената психология на определения човек. От самотата и тъгата не можем да избягаме. Те са живи, когато и ние сме живи...!!!
Хей, Еси, недей така! Самотата е това, което ти искаш да е, тя е твоето копие в момента, но може да ти бъде и приятел, просто я разгледай, покани я с добро и тогава ще ти помага винаги, когато имаш нужда!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.