15 oct 2019, 23:00

Шест на нула за гостите! 

  Ensayos
915 2 10
1 мин за четене

     Гореща тема! Националите паднали от Англия на футболен мач с шест на нула! Те победили без да се напъват! Ние пък сме си показали магариите и заради тях имало две прекъсвания! Заради това  Борисов искал главата на Б. Михайлов. Балъков се оправдавал, че е от скоро...

   Това е модел. Може да се намести във всяка сфера на проявление. Но, нали всеки българин разбира от футбол и политика?! Искам да питам: защо руските отбори, без значение спорта, са традиционно силни? Защо англичаните не губят футбулната си висота? Заради селекция? Заради треньор? Има ли още нещо? Да! Нещата тръгват от дисциплината. Ние не помним какво е това. Как да се наложи дисциплина на една разглезена, безотговорна група, в условия на криво разбрана и прилагана демокрация? Като сме тръгнали да се мотаем из краката на старите демокрации, нека се запознае  с механизмите им! Ако не, да се върнем към познатата ни автокрация! Едно е сигурно! Не може и двете! Както и да се казва главата на една организация, без значение сферата, в която се изявява, ако не може да наложи дисциплина, ако не може да мотивира колегите и подчинените си, няма да си постига целите! Всичката врява около това, какво падение е футбулът ни, се вдига от същите хора, дето вдигаха недоволни гласове, че София е блокирана заради маратон. Вечно недоволни, критикуващи хора! Недоволни, че нещо се прави, или не се прави, как се прави.... И нищо правещи! Хора с големи претенции и никакво покритие! Те така разбират демокрацията! И са много! И са навсякъде! 

   По този начин няма да се оттласнем от дъното! А и си имаме успешни примери у нас. Въпреки ширещият се манталитет! Как се мотивират и дисциплинират художествените ни гимнастички? Как се мотивират младите ни медалисти от различни научни олимпиади? В условията на нашата разюздана демокрация?! Поне това погледнете! Близо е! Пред очите ни! Но... как да се стегнем! Трябва усилие! С мърморене и обвинения не става! Ама, като са ни останали само едни уста и една простащина! В неделя гледах поредното издание на България търси талант. Зелена светлина получи "талант" изпълняващ просташка, авторска песен за Иваничка.Ако тия си таланти ще развиваме, по-добре да замълчим и да не се мотаем из полезните, културни, научни и спортни полета! Заслужаваме си да да рием дъното!

© Маргарита Ангелова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Страх едва ли, но апатия - да. Все пак от колко време няма алтернатива и се въртят еднй и същи? Ето, сега се избира главен прокурор. Що за избор от 1 кандидатура?! Ами, да си го назнзчат!
  • Сетих се и друго сега: ако постоянно се говори за тези, олигарсите, все едно говорим за боклука в задния си двор, може би общественото недоволство ще предизвика промяна в поведението на управляващите. А може и да е утопия това, за България. Аз видях и усетих страх и апатия по улиците, когато бях в България, преди два месеца.
  • Привет, Петър! Като се замисля, май навсякъде по възловите места стоят аматьори. Зад тях са тия, с парите. И, за всички, интересите и името на България са без значение. Благодаря ти, че прочете и коментира!
  • Не си скучна, поне не и за мен. Съгласен съм за дисциплината и усилието. Но, реално футболът в България е занимание, ръководено от аматьори. Президенти и треньори са само подставени лица. Парите дават други. Да изброим няколко: Гриша Ганчев, Георги Илиев(преди време), Чьорни(преди), все хора, за които интересите на България са Тера инкогнита.
  • Привет, Стойчо! Знаеш ли кое ме плаши! Нежеланието на огромни маси да признаят проблемите и да заработят за решването. Не може да носиш глава за красота, а да следваш инстинктите си. Никога няма да си щастлив! Благодаря за вниманието, Стойчо!
  • В нашата страна демокрацията е все още желание,отколкото реална дейдействителност. Толкова години робското живее в нас и около нас, че този манталитет не се променя току тъй.
    Демокрацията е преди всичко осъзнато поведение,а не е "слободия",носители на която са лесно манипулирани асоциални типажи

    Поздравления за позицията,Маргарита!
  • Да! Трябва! Задължирелно е!
  • Привет, Марианка! Взех футбола за отправна точка, но неговите проблеми са същите, като във всяка друга сфера. Дали имаме таланти? Да! Големи! Дали те се развиват - не! Не заради условията, макар и те да са важни! Заради мотивацията! Защо да се напъват, като и без това ще си получат заплатата?! Имали сме и имаме немалко чужди треньори и играчи. Никой не успя да ги накара да играят на макс! Отиваха си, връщаха се и пак същото! А, за преекспонирането си права! Лошото е, че е можело тия гамени да не се пускат на стадиона. Те личат по облекло и поведение. Движат се на групи. Поединично са страхливци. Много неща е можело, но каруцата вече е обърната и към всички ни е насочен обвинително един пръст! Руми - прегръщам те!
  • Сигурно съм много скучна, дразнеща за четене. Видно е от броя прочели и коментирали. Но, за повдигам наболели, важни теми. За съжаление, времето ни притиска. Трябва да ги признаем тия проблеми и да им намерим решение. Това решение не зависи само от мен, само от Откровенците! Но, ако някъде се заговори, ако се разпространи темата, ще има някакво начало. Благодаря ти, Кети! Много!
  • Браво, Маргарита! И аз мисля така!
Propuestas
: ??:??