Щастие? Следващият! Това не е есе... И аз не знам какво е. Отново пиша глупости.
Чувстваш ли се добре като се подписваш? Някак по-значим. Друг човек. Подписът ти е нужен някъде. И ето, ти ще решиш проблема. Ще задоволиш нуждата. Не подпис - а цяла повест... Президентски. Значим подпис. Като на министър. Даже като на министър-председател. Друго си е да се подпише човек. Важно е.
Важност. Объркан и неразбран. И неразбиращ. Но ВАЖЕН! Който не търси, не разбира и не иска да разбере нищо. ВАЖЕН И ЗНАЧИМ, УСПЯЛ ВЪВ ВАШИТЕ ОЧИ. СТРОИТЕЛ НА МИНАЛОТО. ГОРД ТРУЖЕНИК.
Мимолетен... Обречен на забрава. Напълно незначителен. Нещастен. Престорено щастлив. Истински щастлив, всъщност, звучи най-добре... Закачен някъде да придържа някое зъбно колело на машината... Срещу пари. Насипно щастие... И важност! Значимост. Аз градя! Да управлява. Видя ли!? Казах ли ти! Ще се глобяваме... Айде от мен да мине... Да удря печати. Тряс! Да вика следващия. Ей ти, къде тръгна, я стой? Чакай си реда! Следващият! Да натиска копчето. Нещо заяде, ало, техниците - я го оправете! Да си купи златен пръстен. Да си купи по - голяма кола. Да му звънят по телефона. Да казва: "Слушам!" Да се прибира. И да го слушат. И да се радва на плътта... Пенсия. Заекване. Забравяне. Треперещи ръце и празен поглед. Щастие? Тряс! Следващият!...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.