Страхът - най-горещият въглен, изпепеляващ и погубващ човешката същност. Той унищожава вярата. Вяра, която ни поддържа живи и разкрива пред нас нов порив за живот. Страхът ни отвежда до невидимото тайнство на душата, където е най-силният огън на истинските чувства. В труден момент, попаднали в дебрите на неизвестното, обсебени от страха, ние често губим самообладание. Ужасяващ, загадъчен и мрачен страх, породен от незнайното бъдеще. Може би чрез него човек се подготвя за следващи по-трудни моменти, може би той ни дава защита и опора занапред. Но истината е, че надеждата е тази, която открива пред нас нови възможности, и заради нея ние продължаваме да живеем и да се борим. Именно тя – надеждата – е онзи блестящ бисер в съкровището от чувства, изпълващи душата ни. Животът е поредица от мигове – някои запомнени, а други – потънали в съзнанието ни завинаги, но винаги носещи собствената си история. През целия си житейски път човек върви и пада, повалян от вятъра на неуспеха, спъван в затруднения и грижи, но запазвайки вяра – продължава напред, изпълнен с любов към живота. Преминали вече труден момент, уморени от въпроси и притеснения, тогава разбираме каква е мощта на страха. Сила, която подчинява съзнанието и мислите на хората. Страхът владее паниката и неведението. По този начин властва над нас. Да, той притежава власт над нас, но истинската сила се крие в надеждата. След бурята винаги изгрява слънце. Неоспорим факт е, че страхът има власт над съзнанието ни; че радостта и тъгата винаги вървят ръка за ръка; че чувствата сгряват, но и изгарят душите ни... Именно всички тези чувства изграждат нашето същество, защото това е нашият живот – една Вселена, един свят, един човек, едно сърце...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Поздрави!