Знам, по света не съм единствената, която страда. Знам, че по-нещастни от мене има, защото винаги може и по-зле да бъде. Само болка и сълзи, толкова много, че миг на радост, дори и прост, ми изглежда като велико чудо ! Не мога да се измъкна от това статукво, само едно не ми достига, което загубих в студената зима. Малко по малко, но погледнато накрая е толкова много! Жесток и материалистичен свят, трудно е да се справиш сам. Сега сме само ти и аз срещу всичко, няма никой друг истински, на който да разчитам. Всеки рано или късно си изиграва козовете и пак оставаш сам, професионално изигран... Една лоша проява и си дотам, губиш доверие и обич, уж значими, а не искат да те разберат... пак са същите цинисти. С несправедливостта би се справил, ако и ти си такъв, но какво става, когато си крехка натура? Чувствата ти напълно те обземат и всеки ден отпадаш все по-надолу, накрая си никой, нищо вече не е "красиво".З ащо толкова много болка?
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.