5 abr 2007, 23:05

Това е наистина полезен сайт 

  Ensayos
2297 0 7
1 мин за четене

                                 Това е наистина полезен сайт

 

Много хора публикуват в този сайт - есета, разкази, стихотворения, снимки. Наскоро една приятелка, знаеща за страстта ми да пиша, ме посъветва и аз да публикувам творбите си тук. И аз я послушах. Но освен да пиша, аз чета. Чета мислите и чувствата на другите. Виждам нещата от различни гледни точки. Обогатявам културата и знанията си. Разбирам нови и  допълвам стари неща за объркания ни живот.

И се замислих. Това е един наистина полезен сайт, в който се събират млади и стари. Да, млади - но не за да псуват или да гледат порно филми, а за да покажат чувствата и мислите си. И получават подкрепа за написаното, чувстват се пълноценни.

Аз смятам, че в България трябва да има още много такива сайтове, в които да се събират интелигентни млади хора, дори таланти. Днешните младежи почти не се отделят от комютъра и понякога това не е добре, защото влизат в сайтове, които не са за възрастта им. Сайтове, съдържащи порно, подтикване към алкохол, цигари, наркотици.

Но ето че има хора, които са се сетили от какво имаме нужда младите хора и са направили този чудесен сайт. Не е нужно да можеш да пишеш, за да го посещаваш. Тук се намират много интересни мнения, които  често пъти могат да ти помогнат да разбереш много неща и то от някой на твоята възраст.

 Аз искам много да благодаря на г-н Георги Кoлев за сайта. Чудесен е!!!!!!Продължавайте  в съшия дух, защото България се нуждае от това!!!

© Мила Костова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ами може би са нужни за да хората да се почувстват оценени.Нима ви е приятно ,когато някой не оценява труда ви,а просто го подминава безразлично и въпреки това се възползва от него!?Нв мисля.Просто исах да кажа едно кратко благодаря от името на всички!
    Благодаря за вниманието!
  • Прав си Красимире!Наистина сайта е хубав,ако не беше се съмнявам да има толкова потребители, благодарим на създателите от сайта,но на кой са нужни всички тези хвалби?
  • хехе,как ме нарани Ти точно не можеш да знаеш какво разбирам и какво не. Знам,че хората,които работят хърху сайта,го правят вероятно единствено на доброволни начела,без да чакат облаги,и че се дава поле за изява на всеки.Само дето не съм по лигавите части-"ох,благадаря ти че те има...какво щяхме да правим без вас...чудесни сте,ще запаля свещи за вас"
    Всички знаем за какво става дума,но това не означа,че трябва да се изредим в ред,за да се отблагодаряваме.Зависи от човека
  • Ех, Красимире! Твоите думи показват единствено, че не разбираш делото на Админа и хората около него! Иманно защото тук пари не се раздават! Порасни! Време е, щом си част от този литературен сайт!
  • не мога да разбира защо са тези хвалби.Тук пари не се раздават.
  • Браво,наистина беше време някои да се сети да напише нещо такова.Благодаря ти за това!Благодаря и на Георги Колев за сайта,защото той ни помага да се развиваме и обогатяваме.
  • Много точно и правилно,браво !!!
Propuestas
: ??:??