Това е наистина полезен сайт
Много хора публикуват в този сайт - есета, разкази, стихотворения, снимки. Наскоро една приятелка, знаеща за страстта ми да пиша, ме посъветва и аз да публикувам творбите си тук. И аз я послушах. Но освен да пиша, аз чета. Чета мислите и чувствата на другите. Виждам нещата от различни гледни точки. Обогатявам културата и знанията си. Разбирам нови и допълвам стари неща за объркания ни живот.
И се замислих. Това е един наистина полезен сайт, в който се събират млади и стари. Да, млади - но не за да псуват или да гледат порно филми, а за да покажат чувствата и мислите си. И получават подкрепа за написаното, чувстват се пълноценни.
Аз смятам, че в България трябва да има още много такива сайтове, в които да се събират интелигентни млади хора, дори таланти. Днешните младежи почти не се отделят от комютъра и понякога това не е добре, защото влизат в сайтове, които не са за възрастта им. Сайтове, съдържащи порно, подтикване към алкохол, цигари, наркотици.
Но ето че има хора, които са се сетили от какво имаме нужда младите хора и са направили този чудесен сайт. Не е нужно да можеш да пишеш, за да го посещаваш. Тук се намират много интересни мнения, които често пъти могат да ти помогнат да разбереш много неща и то от някой на твоята възраст.
Аз искам много да благодаря на г-н Георги Кoлев за сайта. Чудесен е!!!!!!Продължавайте в съшия дух, защото България се нуждае от това!!!
© Мила Костова All rights reserved.
Благодаря за вниманието!