5 nov 2007, 10:25

Трудна дилема 

  Ensayos » Filosoficas
2268 0 8
1 мин за четене
 

         Трудна дилема

 

     Един приятел сподели:

- Имам право на избор - жена или лудост...

     И започна дилемата му...

     ЖЕНАТА  -  непредсказуема, капризна, омайваща, но ИСТИНСКА  -  от плът и кръв... Стават двама... Заедно...

     ЛУДОСТТА  -  непредсказуема, капризна, омайваща, но ВЪОБРАЖАЕМА  -  от импулси и усещания... Сам е...

    Още кънтят мислите му - жената или лудостта, истинската или въображаемата... А животът минава покрай него...

     Защо му е толкова трудно? Не може да познае истинската и тя все му се изплъзва?... Или въображаемата го следва по петите и не може да се освободи от нея?... Вероятно се страхува и от избора - каквото и да избере, ще се лиши от другото?... Какво точно иска?

     Аз му пожелах да намери жената. Осезаемата, истинската! А пък въображаемата да приюти в дълбините си и да я пуска на воля, когато му е тъжно...

.............................

   

     Какво стана ли?
         Чакам...

 

        ***

 

  П.П. Разгледах хипотетична ситуация: ЖЕНАТА -  като олицетворение на живота и всичките му сюрпризи и неочаквани ситуации и ЛУДОСТТА -  символ на вътрешния ни свят, щения и представи, самотата... Предложението ми: Да избере жената и да си затаи лудостта -  две  в  едно  -  заслужава си човек да опита... Винаги има върху какво още да се помисли...                                  

 

 

© Павлина Петрова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • При всеки нов прочит все изниква нюанс, върху който да се замисля. Вашите коментари ме провокират към това. Наистина, без любов всяка дилема е много по-трудна. Благодаря ви за отзивите! Без вас нямаше да е същото!
  • Мисля, че човек не може да има и двете. Разбира се, може да опита. Но ако двете протиположности влязат в конфликт... Дано да е силен този човек, че иначе...
    Колкото до предложението на NINYA: Аз не смятам, че е лудост да се обича. Лудостта наистина е обратното - да не се.
    Мила Павлина, есето ти породи размисъл. Благодаря ти. Между Любовта и Самотата, обаче, смятам, че втората няма шанс (: Макар че ако обърнем нещата така - между света на другите и себеразвитието като личност... Мисля, че именно второто печели. Трудна дилема...
  • дааа, май наистина му трябва любов! Иначе ще е труден изборът!
    Поздрави!
  • Любов трябва ! Ако се влюби отведнъж,
    въобще няма да му дойде на акъла да се замисля.
    На това му казват - сляпата неделя.Любов трябва!
  • Предлагам вариант на варианта на NINYA - ЛУДОСТТА ДА ОБИКНЕ ИСТИНСКА ЖЕНА. А ТЯ ДА НЕ ГО ОБИКНЕ. ТОГАВА ЩЕ РАЗБЕРЕ КАКВО Е ЛУДОСТ!
  • Хареса ми, поражда много мисли, но важна е
    и смелата, лудата стъпка!!!ПОЗДРАВИ!!!!
  • Аз ще заложа на лудостта.
  • Предлагам вариант: ЛУДОСТТА ДА ОБИКНЕ ИСТИНСКА ЖЕНА!
Propuestas
: ??:??