13 may 2009, 18:27

Заблудена бях 

  Ensayos » Personales
1378 1 3
1 мин за четене


Колко пъти  позволявах отново и отново  да нахлуеш, като буря в живота ми. Да ме заплениш и след това да ме накараш да се чувствам ненужна! Макар да знаех всеки път, че така би станало. Но въпреки всичко живях в заблуда, с малка надежда за теб и мен! Позволявайки да ме нараняваш... Знаех много добре, че в деня, в който ми казваш, че имаш някакви чувства към мен... това ще е просто един мой желан момент! Също знаех и че на другия ден ти ще се държиш безразлично с мен, както и стана. Живях си с тази моя заблуда, че може би ме обичаш все още. И многократно ти позволявах да разбиваш мечтите ми, свързани с теб! Да пленяваш лъжливо  отново сърцето ми и после да го захвърлиш някъде там самотно да страда! Но край, повече не бих ти позволила да ме заблудиш лъжливо... Знам какво искаш, искаш да чуеш моите любовни слова пред теб аз да разкрия, да се почувстваш желан и силен, и след това да ме захвърлиш като стара и ненужна вещ... Не бих ти позволила да си играеш с чувствата ми! Ако ли ме обичаш ти, ела, покажи ми любовта си. Но ако ли не, а просто ей така съм аз за теб, подигравайки се с моите чувства, тогава не се опитвай да нахлуеш отново в живота ми. Да ме нараниш и пак да избягаш няма да ти позволя... Не се опитвай повече да ме заблуждаваш с твоя двоен образ! Кажи ми сбогом и ме забрави...

© Елизабет Николова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ти си истинско клише за 16годишно момиче...Колко забавно!
  • Не се занимавай, само това ще ти кажа
  • Бъди силна, отвори очи и поеми дълбоко дъх...
    Който излъже веднъж, лъже винаги след това и надеждата не променя нищо...
    Ти си красиво младо момиче, един ден ще дойде този, който е за теб...
Propuestas
: ??:??