11 feb 2022, 10:33

 Битката между доброто и злото 

  Prosa » Otros
1178 0 0
1 мин за четене

  В стремежа да има мир- ти трябва да имаш смелостта, дързостта и непоклатимия дух да се изправиш срещу злото.

   В живота с времето ще ти поднесе безброй хора и ситуации, за да се сприятелиш със злото, но доброто у теб ще те накара да се  съмняваш дали това, което правиш е правилно. А злото това не обича.

Хората по-лека -лека си отиват от този свят. Няма ги!Сърцето тъжно тупти за тях, за да ги съживи, но сълзите не помагат. И тогава идва момента, в който трябва да се изправиш срещу злото.

Готов за война. По пътя ще срещнеш най- верните му другари, те ще те попитат-" ами ако се провалиш?" ,ти ще отвърнеш с -"няма". Тогава ще те издателят до целта. Пристигаш. Съревноваваш се. Силите са ви почти еднакви с тази разлика, че злото няма сърце. Няма капка любов. Не вярва в нищо, особено в любовта. Времето минава по време на тази битка и точният час дойде. Злото се изпепели на пух и прах. Изчезна. Поздравява те с думите : " браво воине, успя да ме победиш, а сега си отиди с мир". Всичко утихва и животът си продължава по старому. 

 

 

© Yoana Stamatova Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??