14 feb 2014, 14:57

Благодаря ти, че ги срещнах, Господи! 

  Prosa » Otros
1031 1 6
1 мин за четене

Господи, искам да ти благодаря за срещите в живота ми!

За това, че ме срещна с достатъчно на брой неблагодарни хора, чрез които научих колко важно е човек да умее да е признателен дори и за най-дребния жест, защото в него е вложена частица от нечие друго сърце.

За това, че ме срещна с достатъчно на брой егоистични хора, чрез които научих колко важно е човек да умее да дава от себе си, при това, без да очаква нищо в замяна.

За това, че ме срещна с достатъчно на брой неискрени хора, чрез които научих колко важно е човек да умее да бъде истински и да разкрие себе си, без да съжалява след това.

За това, че ме срещна с достатъчно на брой самовлюбени хора, чрез които научих колко важно е човек да умее да обича безрезервно и някого другиго, освен самия себе си.

За това, че ме срещна с достатъчно на брой красиви външно, а грозни вътрешно хора, чрез които научих колко важно е човек да умее да вижда хубостта не само на тялото, но и на душата.

За това, че ме срещна с достатъчно на брой високомерни хора, чрез които научих колко важно е човек да умее да цени всяка "песъчинка" у другите, защото от нея се ражда "перлата" в душите им.

За това, че ме срещна с достатъчно на брой завистливи хора, чрез които научих колко важно е човек да умее да се наслаждава и на чуждите успехи.

За това, че ме срещна с достатъчно на брой безкомпромисни хора, чрез които научих колко важно е човек да умее да дава опрощение.

За това, че ме срещна с достатъчно на брой самомнителни хора, чрез които научих колко важно е човек да не се смята за съвършен. 

За това, че ме срещна с достатъчно на брой безчувствени хора, чрез които научих колко важно е човек да умее да отвори вратата на сърцето си, а не да оставя някого пред прага му.

Господи, благодаря ти, че ме срещна не само с тези хора! А и с онези, които са се научили колко е важно човек да умее...

 

© Марио Трифонов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Бих могъл да се отъждествя с всяка една от горепосочените категории в различни ситуации и периоди от живота ми. Да не ти дава бог да се срещаш с мен!
  • Не, няма за какво дс се сърдя, Дани! Разбирам от шеги... Благодаря на всички за ласкавите оценки!
  • Поздравявам те, за прекрасното откровение!
  • Да, впечатли ме и мен, че само лоши хора са били твоето изпитание! Всичко, което ни се случва не е случайно и никога не ни се дава повече, отколкото можем да понесем! Стигнал си до прозрението и мъдростта да "научиш" уроците.
    Желая ти любов, да осмисли живота ти, светлина, да показва пътя ти и красота да топли сърцето ти!
    Очаквам втора част!)
  • Браво!
  • Чета си аз и ти се чудя! Викам си "божке, ама този човек къде е живял и как е оцелял? Само лошави хора е срещал!" И на финала видях, че имало и други и отдъхнах.
    Шегичка, не ми се сърди!
    Ние така израстваме Марио, не въпреки тези хора, а именно заради тях.
    От време на време обаче ми писва и с голямата метла ги разчиствам. И после съм като новородена!
    Наздраве за влюбените, за теб, за мен и всички нас!
Propuestas
: ??:??