8 mar 2009, 23:30

Бляскав свят 

  Prosa » Otros
1203 0 4
1 мин за четене

   Все нещичко остава от този свят разпилян... Онова нещо, което наричаме чувство преплетено с размисъл върху битието...!

И пак започват тревогите за ежедневието за това как, къде, кога? Вечните въпроси на нас творенията.

      Но когато се издигнем над сивотата се появяват цветовете на дъгата, а дъждът е пречистващ за душата, но трае миг...

      След него остава само споменът, който си тръгва щом някой те бутне и те пита за какво мислиш, а ти онемял се смущаваш, че са прекъснали онзи промеждутък от време, в който си осмислил житието и битието си.

       Ние не съществуваме благодарение на ежедневието си, напротив ежедневието съществува благодарение на това, че ние сме живота, в който то живее...

Веднъж чух една реплика, която ме накара да мисля за всичко това, а тя беше:

- За какво ти е тази суета, синко?

- Тя е само маска, за да се скриеш пред лицемерите.

- И този свят, ако не беше суета, нямаше да е такъв театър.

- Но запомни, че  тези, които преиграват, печелят блясъка му...

- А блясъка заслепява истината, когато е прекалено силен.

- Затова, синко, ти не бъди в блясъка фалшив, че той не е за истински щастливите хора, нито за тези, които не знаят как да го ценят.

- Бъди обикновен в пиесата, но не и в съществуването си.

- Не позволявай ежедневието да те изчерпи и на времето да те накара да забравиш истинската си роля в този бляскав Свят.

© Бен Ар Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Страхотно е!
  • "Не позволявай ежедневието да те изчерпи и на времето да те накара да забравиш истинската си роля в този бляскав Свят."
    !!!!
    С малко закъснение ти честитя рождения ден и ти желая много щастие!


    <a href=" http://vbox7.com/play:1bdf1d47 " target="_blank"> Песен >>> </a>



  • харесвам твоя душевен свят...много е красив, Бен Ар...
  • Чудесно, много ми харесва!!!
Propuestas
: ??:??