3 mar 2020, 10:57

Червената отрова 

  Prosa » Otros
775 6 3
1 мин за четене

Много е странно това чувство. От онези – странно хубавите. Усещаш, че само след секунди животът ти ще се промени. Летиш, а нещото все още не се е случило. Всичко се крие в емоцията. В това, което се е зародило в самия теб, преди още да е посято.

Приличаш ми на пролетна буря. Закъснял дъжд. Късна нежност. Приличаш ми на уханен ураган. Тихи песни. Приключенски разкази. Ти си цвят. Фуния от съдби. Затова си толкова различна и специална. Плод си на остарели към днешна дата „стереотипи“, граници, които вече чезнат. Защото хората се насочват към нещо много по-ценно за самите тях, а не за очите, които уж се правят, че ги „гледат“. Ти танцуваш нощем, носиш светлина и веселба вече няколко живота насам.

 

Така бих я описал. Кратко, защото нейният образ не се нуждае от запълващи епитети. Тя е огън. Нещо, което помита със своята сила. Нещо, което за мен значи обич. Защото може да ме врече на силна и всеотдайна любов и то съвсем естествено, нещо, което може и да ме убие. Но нека не цапаме този прекрасен вихър с тъжни мисли...

Наблюдавах я как пие кафето си. И колко грациозно всмуква от никотина. Изпушвах две цигари след нея. От наслада. От това, че съществува. Обожавах я. И я извисявах с порока. Започнах да пия, когато я срещнах. Бе от радост. Казвах й: „Ти ме караш да пия – от болка и от радост“. Не можех да я достигна просто така. Тя беше моя, но принадлежеше на света...

 

© А.Д. Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Дозата... докато лекува едно убива друго. Може и обратното... Кое е по-червено? Изгрева или залеза? Комплименти!
  • Хубаво е!
  • Аааа! Тук вече ми харесва, много...Щом е за огън, вихър и... червено. Как беше..."Пролет пукна!" Макар че , лично за мен, пролетта е винаги в сърцата ни, стига да и дадем свобода и възможност да се превърне в горещо лято.
Propuestas
: ??:??