Целта, която си поставям в този "космо-бокс буквар", е да представя и опиша основните професионални позиции и "стимулиращи" придвижвания в кик-бокса и бокса, пречупени през моята призма на съзерцание! Както и използването на СИЛАТА, която се крие в правилната БИОМЕХАНИКА на движение. Вниманието ще бъде фокусирано към подобряването на ВЪТРЕШНО-МУСКУЛНАТА КООРДИНАЦИЯ, чрез едни загадъчно-стратегически фази на ДИШАНЕ... И още... Разбулване на "тайните", по един нестандартен начин, за овладяването на Вселенският поток от СИЛИ! Надявам се да оправдая очакванията както на начинаещите, така и на "тези", които вече по-сериозно са навлезли в усъвършенстването на бойните и "про-бойни" дисциплини... Съдържанието в това писание е добито и се уповава на собствения ми опит и анализ, като ключова роля по отношение методиката и съжденията имат - рожденото място, обучението в НСА, някои от престоите в чужбина, участието ми в различните по рода си единоборства през годините, както и всички приятели и "врагове", които ме съпровождат по ... МОЯТ ПЪТ, по ПЪТЯ, към ПЪТЯ...
!!!
Дори нищо да не разбирам от кик бокс, още от сега заявявам, че бих искала да имам книгата!
Това не е просто физическо занимание, спорт, това е мъдрост, начин на живот, духовно извисяване...
Радвам се за теб и книгата ти!!!
Прегръдка!
Въобще не е почерпено Това момче има многобройни успехи както в България, така и по света. Да не говорим, че е побеждавал малкия Кличко :д . С удоволствие ще си купя книгата му
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.