20 ene 2020, 8:00

Да си непушач е самотно занимание 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
1440 6 37
2 мин за четене

 

 

1. Когато човек запали цигара – потъва в размисли, а непушачите не мислят, защото не палят.

2. Пушачът се успокоява с една цигара, а непушача няма кой да утеши.

3. Темите за разговор при непушачите са по-малко и затова често скучаят. Те не се вълнуват от новите цени на цигарите, марките и аромата им.

4. Социалните контакти с непушачите са трудни. Никога  не носят запалки и да им поискаш огънче си  е чисто губене на време.

5.  Ако непушачите живеят  по-дълго това е, за да гледат как пушачите се тровят.

6. За пушачите вкусът на свободата е с аромат на цигара.

7.  Често пушачите  са дискриминирани. Принудени са заради непушачите да пушат на открито в студ и жега.

8. Щедростта при пушачите е измамна. Ако предлагат цигара значи искат да станеш като тях.

9. Пушачите не са лакомници. На тях им стига и една цигара.

10. Пушачите са по-бедни от непушачите. Пушенето е прекалено скъпо удоволствие.

11. Непушачите не са от партията на пушачите. Затова на тях винаги гледат като на опозиция т.е. с лошо око.

12. Да пушиш е секси. Друго е да дъвчеш  мазна  пица.

13. Непушачите не познават сладостта на живота. Това е да запалиш една цигара и да отпиеш глътка кафе.

14. Пушачите понякога завиждат на непушачите, че не пушат. Но това е само понякога.

 

 

 

 

 

 

 

© Катя Иванова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • О, да толкова е сладко да правиш нещо непозволено. Но предпочитам да е високо калорично като един шоколад, а не постна цикарка.
    Хареса ми.
  • Чем чаще бросаешь, тем чаще счастливеешь)
    Я как-то этому посвятила - здесь финал стишка

    О, моя мудрость, дочь веков, дней мать,
    не потому ль даю себе обеты,
    что сладко их так будет нарушать
    даже одной затяжкой сигареты.


    О, моя мъдрост, дъще на вековете, майко на дните,
    Предполагам, че си давам обети, защото
    толкова е сладко да ги чупиш
    дори и с едно дръпване от цигара?
  • Точно! Дори забогатява.
    Благодаря за допълнението.
  • Страхотно! Бих добавил още нещо:
    15. Пушачът спира цигарите и става щастлив толкова пъти.
  • Да, и аз четох нещо подобно. Никотинът е толкова проклет, че убива и ковида. Поздрави!
  • Четох някаква статия, че кафе + цигара трепят ковидчетата, вероятно не им понася чернотата на белия дроб, работят като натурална ваксинация
  • Ами понякога се чувствам като "черната овца". Всички около мен пушат, аз не.. Предлагат ми да запаля, че голям смях пада като започна да кашлям. Развеселявам пушачите така да се каже. Това е причината да напиша по-горните размисли. Ето, признах си.
  • Охооо завиждат , завиждат поне в един точно оппределен момент ! И аз като Катя съм не само кебик - теоретик , но и търсач - експериментатор на "отговора на въпроса "защо аджеба не успях да се науча да пуша и да съм барабар Миг с мъжете!
  • Абе ако се "сбием" ще стане весело, ама на...явно не ни върви.
    Да се надяваме, че в бъдеще все нещо ще откриеш.
    Усмивка и от мен!
    Пешо, това са ми го казвали пушачи /че ми завиждат/и затова го написах. Може би не при всички е така. Може би.
  • Не съм съгласен с т.14. 😉
  • Катя създаваш ми "коментарен проблем" Понеже така ги пишеш , че съм все съгласе с теб , а така ми се иска да се изцепя като " знаещ критик" и не ми даваш поле за изява на това ми желание , си викам я да ти надърпам косичката та да си призная" съгласието" ! Усмиииииииииииииииииих!
  • Здравей, Миг! Няма да се дърпаме или щипем като в детската градина. Непушачите трябва да се подкрепяме, че сме малко. Направо изчезващ вид.
    Благодаря, че ми беше на гости.
    Пепи, тази вечер все се засичаме с теб и сме на "Здрасти".
  • 😍 бл на миг, че ме доведе отново тука!
  • Като абсолютен непушач (да не кажа безпорочник) бавно и внимателно прочетох всиииички точки по два пъти! Понеже, съм близнаци и не падам по гръб , ти казвам , че ще дърпам косичката (ама ей така по детски) да знаеш!
  • Пепи, никога не съм се замисляла дали пушачите са лоши хора, защото непушачи почти не познавам. А теб те харесвам без значение дали пушиш или не. Съгласна съм за робуването. И аз отстрани наблюдавам тревогите на пушачите, но не мога да им помогна. Не нося нито цигари, запалки нямам и само се усмихвам съчувствено.
    Всеки с проблемите си.
  • хахах Години наред бях пушачка, сега от няколко години съм непушачка: добър или лош човек съм?

    Наистина е отвратителна зависимост: да броиш ще ти стигнат ли, няма ли, ще имаш ли за сутрешното кафе, през нощта да ходиш за цигари... по едно време ми писна от тази зависимост, и заради забраната (преди да беше влязла още у нас) да пуша като циганките по улиците...
    Съжалявам само, че толкова години им робувах.
  • Здравей, Светле! Ами пушачи са ми казвали: "Блазе ти, че не пушиш" и то в случаите, че са си забравили цигарите или примерно трябва да пушат на студа. Иначе не отричам, че сте добри хора. Пушенето е личен избор и не мрънкам на никой да ги откаже. Знам, че е неприятно. А за отпуската няма да стане. По новините съобщиха, че бизнеса не е съгласен.
    Здравей, SMooth! Благодаря ти.Темата е вечна както темата за любовта и смъртта.
  • Хахахах, браво Катя, уловен сарказъм и поднесен с кеф
    Това си е направо като вечното дерби, само че рядко има равен резултат!
  • Много мразя някой да яде до мен, докато аз пуша Да си непушач може да е самотно занимание, но ще дават два дни допълнително към отпуската. Та може да са самотни, ама ще са по--отпочинали от пушачите. Ега им приседне. И ти правя една забележка! Всички пушачи са много добри хора те не могат да завиждат
  • Здравей, Наде! Както любителите на виното винаги намират повод да "полеят" така и пушачите винаги намират повод да си запалят една цигара. Съгласна съм с теб. Поздрави!
  • Ехее, колко много извинения могат да се намерят за това, че някой пуши, нали? Понякога ми се струва, че пушачите се хранят и правят секс, само за да могат да си запалят по една цигара след това.
    Поздрави!
  • Здравейте, Ангелче и Ирен! Радвам се, че ви е допаднало написаното. Е, че 6-та точка е спорна- голяма работа! Приемам някой да не мисли като мен.По-важното е, че има усмивки. Поздрави и на двечките!
  • Аз като бивш пушач (някои казват, че нямало такива бивши, ама да кажем пушач в пенсия) бих споделила, че никак не съм съгласна с 6. Няма свобода при цигарите. Свободен си, когато пушат край теб, имаш ги и дори и не си и помесляш, че ти се пали цигара.
  • Благодаря ти, Пламене. Почти ме разкри. Наблюдавам другите и после като ме хване вдъхновението пиша. Действа ми разтоварващо и здравословно. Все едно съм си запалила цигарка.
  • Много ми харесват каламбурите Даже на някои ми трябват до пет секунди да захапя
    Краси, май си ползвала метода на кибиците около играчите на табла ... те знаят много повече за таблата отколкото самите играчи ... good job
  • Здравей, Стойчо! Разликата между пушачите и непушачите е в една цигара. Благодаря ти.
    Здравей, Пламене! Наистина темата е сериозна и обширна, но аз започнах да пиша на шега. Дори не мислех да го публикувам, но после сама се разубедих. Надявам се всеки да се замисли какво му носят и какво губи от цигарите. Разбирам те как се чувстваш. Много от приятелите и колегите ми са пушачи и са точно като теб. Най-интересното е, че мразят да им е задимено. Поздрави!.
  • Катя, трудно е да се формализира темата само в 14 точки, но този опит е впечатляващ Пушач съм, но мразя пушачите. Друго си е да излезеш на чист въздух и да запалиш една цигара... е, може и няколко - наставяш ги и 'кайфуеш' Имаш минимум пет минути спокойствие, даже и за размисъл. Помага за мирното съжителство на видовете. Ако ти кипне над козирката - отиваш да пушиш. Ако ти е тъжно - отиваш ... То си е ритуал, здравословен, разтоварващ, творчески. Бях изумен, когато имах един колега,, непушач, работеше (седеше) на мястото си без прекъсване ... човекът получи инфаркт, вероятно от непушене .. а смешното е, че на рентгена откриха дробове на обикновен софианец, напук на жената
  • Беше интересно като разсъждение.И двете категории са пушачи, щом са в едно затворено пространство.
  • Здравей, Сенд! Хубаво заключение. Не посмях да засегна темата за секса, че е доста деликатна. Не съм правила и проучване по въпроса.
  • Докато пушачите пушат, непушачите правят секс. Аз, затова съм заклет непушач.
  • Здравей, Емо! И аз си мисля, че е друго да си запалиш една цигарка, но не го правя.
    Здравей, Краси! Често виждам отнесено-замечтания поглед на пушачите и разбирам, че размишляват сериозно. Както една позната ми вика "правя си оперативка на мозъка"
    Радвам се, че съм те разсмяла, Деница! Това ми беше и целта. Добре, че не ми се ядосаха пушачите.
    Здравей, Марианка! Дано размишленията да са повече отколкото отровата. А някои творят само ако запалят цигара.
    Здравей, Пепи! И мен бързо ме зарязват като нямам огънче. Дори ме гледат лошо. Не съм била пушач така че си го писах от моя гледна точка. Не са ми подсказвали пушачи.
    Здравей, Костадин! Разбирам за какво говориш. Имах една съседка, която така кашляше на балкона и плюеше надолу. Бях благодарна на съдбата, че не живеех под нея.
    Здравей, Ирина! С това което си споделила разбирам, че сме на едно мнение. Пушачите са весели и сладкодумни дяволчета. И опасни!
  • Не познавам вкуса на цигарите!Даже мисля с отвращение как си тъпчеш дроба с пушек- че имаш и претенции каква марка да е! До тук съм анти! Но...много дълго работех в стая с 10 пушачки...Въздуха-помия.Блестящата ми руса коса на втория ден искаше спешно пране...А парфюма ми...язък за френската марка-вечер миришех на ...циганка! Молех се, плачех, заплашвах меко дори- не, това беше невъзможен казус!В един момент Ректорът/работех в университет/ издаде заповед- пушенето на стълбището на последния етаж-два пъти до обяд и толкова-следобяд!Мислех,че съм щастлива...Обаче, тук е твоята истина, Катя- при пушачките е по- интересно, по- весело и ... започнах да ходя на стълбището и аз, за компанията само! И така и не се научих, но като им бях интересна, все ме търсеха ...И един ден една ме пита:"Като не пушиш какво правиш в компания, къде си държиш ръцете?"...И разбрах- ръцете,позата им били виновни за пушенето!!!А аз толкова пък мразя кашлицата...
  • Друго си е сутрин в банята да си изкашляш дроба за кеф на околните.
  • 😅! И като пушач, и като непушач, съгласна съм с всичко казано до тук!

    4. Социалните контакти с непушачите са трудни. Никога не носят запалки и да им поискаш огънче си е чисто губене на време.

    Като ме спират за огънче, само по погледа ме разбират, и бързат да изчезнат преди дума да съм обелила! 😅!
  • Разсмя ме много 🤣🤣🤣
  • Когато човек си запали цигара - потъва в кълба от дим... размислите сигурно идват после. За последното съм съгласна - може би не е само понякога
  • Абе, друго си е да палнеш една цигара! 😉
Propuestas
: ??:??