15 may 2007, 9:27

До къде я докарах? 

  Prosa
863 0 10
1 мин за четене
 

До къде я докарах?


Седя си на една пейка и си мисля: „Аз съм егати тъпата лейка!" Един ми иска ръката - криви му били краката. Втори ме моли да се омъжа, но и там гледах да не се излъжа. Трети ми донесе пръстен за годеж, но ми се стори тъп младеж. Четвърти на колене ми падна, брак да ми предложи, е как ли пък не!?!... някой ще ми наложи. Пети бе завладян от венчалния копнеж, нямате си на представа какъв невеж! Шести дойде с бъклица и дрян да ме поиска, какво да сторя, като сърцето ми не го иска? Седми реши от нашите да ме купува. Я с турски номера да не хитрува! Осми направо бе решил да ме открадне, чаках го с нетърпение: „Са-а-амо да ми падне!". Девети предложи ми сватбата от ефира. Абе, тоя човек дали знаеше къде се намира? Десети купи ми яхта, за да ме спечели. Той смяташе, че не мога да казвам „не" ли? Лошото е, че клиентелата взе, че свърши до тук. И сега на кого ще правя напук? Седя и се чудя, на какво да залагам? Влизам във възраст и започвам да се излагам. До там я докарах, че сега аз ще предлагам!

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Мани, мани !
  • Ако продължаваш така, ще си останеш стара мома!
  • Пак се уреди, Мими! Горе главата! Пенко е готов! Дано другите тук не ревнуват!
  • Нямаш ядове, винаги можеш да разчиташ на МЕН!
  • Хехеххехе... добре,че започнах с товите усмивки!!!
    Поздрав, мила!Невероятна си!!
  • Весело е, Мими!!! Поздрави!!!
  • Самокритиката е хубаво нещо, но направи нещо и по същество! То нали от вас зависи човек дали да стане президент! Че иначе ще си чааааааааааааааакаш принца!
  • Развесели ме наистина,прочетох всичко твое и забелязах че си много позитивна във всички твои неща - поздравявам те за което!Имаш шестичка от мен,браво!
  • Мале, Мими, ти направо ме разсмя,
    ама какви ги вършиш, бива ли така?
    Толкова много, а ти с един не посмя
    хайде тогава идвай в клуба ми кака.


    Поздрав и усмивка.
  • То за това са казали, че птичето само веднъж кацало на рамото!
    Хех*, веселичко!
Propuestas
: ??:??