30 mar 2021, 14:30

Добрият вампир 

  Prosa » Relatos, Ficción y fantasy, De humor
714 4 43
3 мин за четене

 

  Беше полунощ. Любимото му време.  Умираше от глад и тъкмо смяташе  да   излети през прозореца за по-набързо, когато на вратата се звънна. На лицето му се изписа изненада. За първи път от трийсет години чуваше този пищящ звук. Отвори със скоростта на вятъра, а пред прага стоеше съседката от отсрещната къща.

 - Трябва да поговорим. Ще бъда кратка. – каза тя и влезе без покана.

Като я видя  за миг апетитът му изчезна. Не обичаше жените, особено прецъфтели и  мрънкащи лелки. Тази вонеше  на някаква манджа с лук. Трудно прикри гримасата си.

 - Знам какъв си. Искам  да ме превърнеш във вампир. Имам семейни проблеми, но ти ще ми помогнеш. Изглеждаш ми добродушен. – започна направо.

Явно не беше по увъртанията. Той не се учуди, че се е досетила. Знаеше, че е най-голямата клюкарка в квартала. Побърза да я отреже:

 - Не мога. Аз съм гей.

 - Е и? Мен това не ме засяга.  – отвърна му троснато тя.

 - Не хапя жени, а само мъже. Не харесвам кръвта ви и всичко останало.  – продължи той намусен. Чувството му за глад се завръщаше, а раздразнението също.

Тя се замисли. Можеше да се закълне, че чуваше как мозъка й скрибуца от усилие.

 - Някакви предпочитания към мъжете като външен вид, възраст, интелект  имаш ли?

 - Обичам  пияниците. Тяхната кръв ухае прекрасно. За съжаление трудно ги откривам. С този локдаун вече всички се наливат в къщи.

Тя се подсмихна лукаво, отвори вратата и си тръгна.

Той въздъхна облекчено. Жените наистина бяха изнервящи, а клюкарките най-много. Не се притесняваше, че ще се раздрънка. Щяха да я сметнат за луда.

На другия ден рано сутринта звънецът му отново пропищя на умряло. Зарече се да го счупи.

Всичко се повтори с тази разлика, че съседката не беше сама.

 - Това е съпругът ми. Той е най-големият  лентяй и пияница в квартала. Много ще си допаднете.

Пълният  мъж  до нея я изгледа обидено. Явно представянето не му хареса, но по мътния поглед и липсата на равновесие си личеше, че не е лъжа.

 - Страхотно! Точно от такъв приятел имам нужда. Заповядай, бъди мой гост! – ухили се мило вампирът. По навик се облиза.

Жената се подсмихна доволна.

 - Може да не ми го връщаш. Няма да ми липсва. – прошепна намигайки заговорнически.

Вампирът се почувства леко използван, но мисълта да има кръвен роб го направи разговорлив.

 - А защо  не се разведете?

- Ти, луд ли си? Какво ще си помислят хората? По-добре да съм вдовица.  – възмути се тя.

И  си тръгна леко раздразнена. 

След известно време желанието й се сбъдна. Вампирът наистина беше добър.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Катя Иванова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти, Вени! Знаеш, че много ценя мнението ти.
  • Виртуозно! Удоволствие е да те чета, Кате! Благодаря ти!
  • Здравей, SMooth! Може би локдауна не влияе добре и на вампирите и затова са придирчиви.
    Забелязала съм, че от "какво ще кажат хората" най-добре разбират клюкарките. Нали те са от тези хора. Благодаря ти.
  • То пък и вампирите щом станаха толкова придирчиви
    Аз пък много "обичам" това "какво ще си кажат хората"
    Готино.
  • Ето, ще бъдеш загадъчен, а красотата ще си я показваш само на специални момичета.
    Ако носеше грим както е при жените щеше съвсем да се депресираш.

    Зигфрид, може да го утешиш по мъжки, а не така отстрани да ти е весело.
  • Извинявате че се намесвам в дискусията, ама Квазара ми изкара въздуха от смях 🤣😂
  • Те и маските си имат своите предимства. Придават лека загадъчност и са отлично предпазно средство срещу въпроси Къде отиваш?, Какво правиш?, Какво си купил/а?, Колко струва? и т.н.
  • Здравей, Димо! И на мен не ми тежи много локдауна, но не мога да кажа, че живота винаги ми е бил такъв. Сега правя любими неща за които преди нямах време.
  • Здравей, Костадин! Ами локдауна ни помага да преоткрием себе си, съседите си. Дано да не бъдем неприятно изненадани. Благодаря ти. Поздрави и на теб!
  • До къде я докарахме с тоя локдаун Красе вампирите да станат геьове.Хареса ми и таз ти приказка.Поздрав.
  • Разбрах, Акеми. Чела си приказките ми.
  • Титлата ти в кралството на една гарванка, Кате.😆
  • Здравей, Акеми!
    Радвам се, че ти е харесало. Все ми се иска да те попитам защо ме наричаш маркиза, ама няма. Благодаря ти.
    Здравей, Славея!
    Дай Боже на всеки такива услужливи съседи. Шегувам се. Поздрави!
  • 😄😄😄 Колко е услужлив тоя зъбатко.
  • Готино разказче, маркизо. Усмихна ме.
  • Подкрепям с две ръце Пепи. Пиши Пламене и не се притеснявай! Ние ще дойдем да те четем и да те критикуваме.
    Здравей, Ина!
    Всеки е безсилен пред хубостта на баба Яга. Това се казва щастлив финал.
    И аз ти благодаря, защото и ти ме усмихна.
    Здравей, Зигфрид!
    Най-лошото е човек да няма чувство за хумор. Поздрави!
  • Красотата на баба Яга заслепи жестоката доброта на Вампира и след като размениха стари новини и пиха по една газирана ракия взеха безпристрастното мнение - да го бъде! ... И пълничкият мъж беше спасен от алкохолната мъка, на която се наслаждаваше ... Благодаря за усмивката, Катя ... "- Ръцете ти ухаят тъй прекрасно! - Кюфтета съм пържила..." ..
  • Как написах по нейните "Майтапчии" второ "Майтапчии"?
    Ползвай си провокацията, не я изпускай!
    Покрай едно предизвикателство написах 1-вия си научно-фантастичен разказ, а скоро след това стана 3-логия.
    Залудо пиши, залудо не дреми!

    пп
    твърд алкохол с газирано - сигурация за най-бързо и качествено напиване!
    Краси - набързо ги вкара в час!
  • Хм, първо трябва да уточним дали ще е волски уестърн с дебели мрънкащи лелки, или суперменски с танци на пилон .. сложно е и този път ще се въздържа
  • Пламене, мятай го според мене!
  • Зиги, написах пет пъти по-голяма въдичка от Пепи, както ми бе дадено заданието ... какво, пак ли да създавам свързана приказка ?
  • И аз съм съгласен с Катя и Пепи! 😍 много е хубаво да има хумористични разкази и весели коментари, а твоят хумор, Катя, е много добър! 😊

    Плам, само толкоз ли? 😆
  • Пепи, и аз разсъждавам като теб. Ако не си го направим ние веселото няма кой. Да си пуснем новините ли? Като пиша за някое вампирче, баба Яга или драконче и ето един друг по-приятен свят. Е, може и само за любов и любов....

    Здравей, Пламен!
    Хареса ми както си го започнал. Написано е от мъжка гледна точка. Страшно и загадъчно. Ами продължи... Хубаво е човек сам да си поставя предизвикателства и да пише на различни теми.
    https://otkrovenia.com/bg/proza/krasavecyt-1
    Това е един от първите ми вампирски разкази. Може да не ти хареса.
  • Боже, как имам нужда от съседи, дето да ми убият апетита 'Що се жалваш PetarStoyanov (Petar stoyanov). Аз взех да ти завиждам
  • ... В гората беше тъмно и страшно, дъжд като из ведро, зловещи сенки се мяркаха между стволовете на дърветата и ... светлина .. малка къщичка насред нищото .. потропах - една суперменка с голяма червена яка, черно боди и високи ботуши ме изгледа оценяващо, близна ме за да добие усещане на вкус. зад нея се виждаше отворен ковчег ... и докато ме вцепеняваше с поглед, с една ръка ме захвърли на кревата и каза 'Гладна съм' ... прокара ръка през настръхналите ми коси и рече ... ' Дай да си говорим за жени ... ти имаш ли сестра ?' .. Нещо такова , Катя, .. плагиатствам войнишкия хумор Happy ?
  • Карай да е весело! Ако ние не си го правим, да чакаме някой друг ли?
  • Здравей, Наде!
    Благодаря ти за усмивката.
  • Здравей, Пламен! Вземи пример от Пепито. Само да прочете нещо и веднага има идеи и започва да пише стихове, проза. Щом искаш да четеш за вампирки-лесбийки напиши си го. Мен тази тема не ме вълнува.
    Пепиии, твоята Муза няма умора.
    Здравей, Блу!
    Наистина се получи голяма комбинация: добра жена и добър вампир.
    Здравей, Пешо!
    Твоите съседи са много колоритни,може да ти убият апетита, но чувството ти за хумор не могат. Така си ги описал, че си ги представих и ме разсмя. Сега се питам дали не си вампир.
  • Мдаа, и аз съм като вЪмпир,.. дойде мустакатата съседка с протрития пеньоар ухаещ на яхния с по-вече дафинов лист и тътрещия се след нея съпруг с гурели по подпухналите очи и увиснали небръснати бузи,... мигновенно чувството ми за глад се изпари, а бях така жаден
  • Много готин тоя вампир! Пък жената умна и комбинативна.
  • Пепи, нещо ми кривиш приказката , щява ми се да чета и гледам нещо за вампирки, дет освен еденье и либов ще ми затлачват сетивата със зрелища ... а и ще намаляват популацията на мрънкащите и клюкарстващите
  • Пламенчо е гладен Адам! 🤣
    А днешният Адам е разкрепостен,
    толерантен, освободен:
    с две думи - на всичко готов,
    само да има еденье и либов!
  • Катя, нещо не ме накефи - гейска им работа ... тъй и тъй си още топла по темата, разкажи нещо за вампирки, даже и за вампирки - лесбийки ... даже и да са прецъфтели и мрънкащи вампирки, вонящи на манджа с лук
  • Абе Адам е бил много гладен. Когато човек прегладнее не му мисли много много. Важното е, че не налита на кръв.
  • Дали е добър, не знам, но поне е по-умен от Адам!😂
    Адам една ябълка отхапа от змия... опссс, жена, и виж какво станА!
  • Здравей, Пепи!
    Щом вампирът не хапe жени значи наистина е добричък. Може да не е в резултат от тежка психологическа травма, а да е истински джентълмен - гей.
    Разсмя ме.
  • Забравила си последното изречение, че вампирът е започнал да посещава Анонимни алкохолици след тоя случай, защото под въздействие на алкохолната кръв налетял на жена в цикъл и се притеснил, че не обърне резбата!😂🤣😂
  • Здравей, Т.!
    Май вампирът ми се оказа симпатичен. Жалко, че не мога да му сложа снимка. Харесала съм си една.
    Благодаря ти.
  • Ехааа, развеселих се
  • Здравей, Зигфрид! Радвам се, че ти е било смешно. Притеснявах се някой да не ми каже: Уби човека, че ти е весело накрая.
    Благодаря ти.
    Здравей Лидия!
    На всеки проблем може да се намери решение ама трябва малко късмет. Те вампирите все се крият, а май не трябва. Поздрави!
  • Я, че то било лесно! Само да имаме съседи вампири около нас.
  • 😂🤣😂 Разсмя меее 😂 Бравос!
Propuestas
: ??:??