27 jun 2008, 10:20

Един интернет ден!!! :D 

  Prosa » De humor
1361 0 7
6 мин за четене

Иии, ето слънцето изгря. Време е за ставане, разходки, нови запознанства. Да! Той стана, натисна сивото копченце и зачака... Отвори се прозорецът... не навън, а към интернет пространството. Днес денят изглеждаше обещаващ – нямаше нови вируси, антивирусната си беше свършила добре работата. Connection-а на интернета беше грейнал отдавна и озаряваше екрана.

Преди да излезе на разходка, разбира се, трябваше да се облече. Иначе всички с webFavorites. Че иначе трябваше да отдели доста време докато мине през Google и няколко други търсачки. Затова избра по-прекия път. С няколко кликвания той стигна до желаното място. Влезе в него с бърз login и разгледа всички наоколо, които са online. Имаше дотатъчно хора, а най-вече мацки, които само и чакаха някой красавец да ги заговори! Той бързо забеляза профила на една красавица и мишката стоеше на бутона Chat и тъкмо щеше да го натисне и да я поздрави с голяма широка усмивка от менюто с Emote icon-ки. Но точно в този момент някой му позвъня по Skype и той нямаше друг избор, освен да вдигне. Беше негов приятел: камерите щяха да се чудят. Ами, да, че кой излиза „навън” без дрехи или по пижама?! Той дори си оправи прическата за хубавите дами, които щеше да срещне по пътя към някой от виртуалните кафенета или дискотеки. Тъй като едва минаваше десет часа, беше твърде рано за дискотека. А пък интернет връзката беше по-бърза от обичайното, той реши да се поразходи в най-близкия виртуален парк – а именно този във

- Хей, искаш ли следобяд да поиграем малко билярд? Или имаш други планове?

- Ами за следобеда нямам, така че може. Само кажи къде и кога?

- Ами в Dynamic сървъра на GameZ.net към 16:00. Става ли?

- Да, окей. Тъкмо ще те запозная с един приятел, който също играе там. Ще ти дам профила му да го видиш.

-А, ми добре. Хайде, трябва да мина да си платя сметките за тока и водата в E-pay.bg.

- Ей, добре че ме подсети. По-късно мога и аз да направя същото. А сега отивам да си купя нещо за закуска. До 16:00, bye.

Той затвори и тръгна за закуска. Тъй като беше забравил къде точно беше мястото и попита съседа от горния етаж по ICQ-то, тъй като той нямаше Skype. Без много думи му обясни, а именно - www.fastfoods.bg Всичко стана бързо, поръча, плати с номера на кредитната си карта, а по-късно на вратата му се позвъни и той взе закуската, която беше поръчал. Всичко се нареждаше добре! За малко да забрави красавицата от виртуалния парк. Той побърза да скрие всички прозорци и остави само нейния. По дяволите! Тя вече беше offline. Късмет... Малко се ядоса и на бегом излезе от парка с Ctrl+F4. Изяде закуската си и се сети, че трябва да предава домашно за университета. Сега колко време щеше да му отнеме... за да го намери в някой от сайтовете. Но той не изгуби надежда и бързо отвори Google. От там search-ваше за готови реферати. Намери подходящия сайт, а сега само темата... „Защо интернет пречи на социалния живот?”. Той си помисли, че тази тема е адски глупава и изобщо не е вярна. Как ще да пречи? Глупости. Но все пак той намери желаната тема и започва да я преписва. Не му отне дълго време – Copy-Paste, а след това Print. Беше досадно, но добре, че бързо прикючи. Той реши малко да поспи, остави компютъра на Standby, за да може и той да си почине.

Минаха се 2 часа и той вече се беше наспал! Стана и бързо пусна компютъра си. Имаше няколко пропуснати повиквания по Skype. Едно от тях беше на [ViP]MiReLkaA. Леле!!! Той съвсем беше забравил за срещата си с нея тук. За това побърза да се оправи и да и позвъни. Тя му вдигна:

- Защо закъсня?!

- Извинявай, мила... Но просто се успах.

- Пусни си web cam-а, не съм те виждала отдавна и ми липсваш.

- Хехе, добре. Изчакай само да оправя кабела... Готово.

- Честита прическа! Хаха...

- Мерси. Днес си много красива... Аааа, ама то е 16:00. Съжалявам, но трябва да тръгвам!!!

- Нееее...

Но той вече беше затворил. Само и драсна набързо няколко извинения и дежурното :* и излезе от Skype. Вече трябваше да е в билярдния сървър. Натисна линка за него и изчака... Connecting Faild. „Как така???”. Опита пак, но не стана... Тогава той с големи опасения погледна към интернет Connection-а и пишеше “Network Cable Unplugged„ !!! Тогава той почти не получи някой удар. Но бързо се сети, че има да чете „Под игото” и бързо си пусна филма... Така имаше занимания за няколко часа напред, но в очакване на любимото му Connected, speed 100 Mbs”.

© ПростоАз Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря...
  • @angella_hell - явно съм успяла да те засегна лично. (mhihi) Целта ми беше да направя неангажиращо четиво, на което да можете да се посмеете докато си пийвате кафето или следобедния чай... Далеч бях от идеята да отразявам реалността такава, каквато е и да пиша нещо задълбочено и трудно за четене.
    Иначе благодаря на останалите. ;]
  • Не е блестящо, но описва доста добре реалността. Не бих казала че е хумористично, може би философско, но както и да е...страхотна идея, добре написано и приятно за четене. Наистина сега повечето хора, предпочитат да кинат в нета, отколкото да излязат навън с приятели.
  • Сетих се за "Шлемът на ужаса"...
    мда ...
    Поздрав!
  • Хах, поздравления за автора и прекрасната му идея
  • Страхотна идея и чудесно изпълнение!
    поздрави!
    и... анонимните двойкаджии а честито! значи целиш десятката
    още веднъж поздрави!
  • Уау,страхотно е.Много интересно.Как си се сетил/а и е много оригинално
Propuestas
: ??:??